kuinka moni teistä ostanut lapsensa synttärit jostain kalliista paikasta esim sealife?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Tota uusinta meidän perhe-lehteä luin ja suorastaan järkytyin tosta lasten synttäreiden järjestämistä koskevasta jutusta! siis kuka oikeesti järkkää lapsensa synttärit johonki heurekaan tai sealifeen?! Tai ees mäkkäriin. Kyllä tavalliset kotisynttärit on parhaat ja niissäkin järjen käyttö mukana.

Meillä on yhdet synttärit järjestetty kodin ulkopuolella, koska kotona oli tuolloin todella laaja remppa meneillään. Juhlapaikka oli kiva kahvila, jossa kustannukset olivat 6 ?/lapsi. Hintaan sisältyi täytekakku, limsaa, keksejä, karkkeja ja sipsejä, lisäksi kahvilanpitäjä laulatti ja leikitti lapsia. Juhlat kestivät puolitoista tuntia, lapset viihtyivät ja täytekakkua saatiin runsaasti vielä kotiinkin.

Meillä 5 lasta ja jokaisen bileet on jossain muualla kuin kotona.
Ihanaa, tulee tarjoilut samalla ja ohjelmat ja koristelut ja juhlapaikka.

Enempi virikkeitä kun jossain kotona istuessa...

Suosittelen...
Itse asiassa...eipä nuo niin hirveen hintasia ole, miettikää mikä vaivan säästö!

Mä pidän synttärit usein muualla kuin meillä kotona, lastenkutsut siis. Syynä sekin että se on helppoo ei tartte muuta tehdä kuin mennä paikalle, ei tartte ostella mitään eikä siivota ennen + jälkeen.
Mut tärkeimpänä se että meillä on kaksi isoa koiraa ja kissa, moni pelkää tai on allerginen ja mä en noita siksi aikaa voi teljetä mihinkään niin ettei joku lapsista niitä pois päästäisi (näin on kerran käyny) ja allergeenejä meillä on kuitenkin vaikka noi olis pois ja just olis siivottu.
Viimeksi tytön synttärit maksoi 105 ? 10 vierasta ja oma perhe sisälsi ohjelman, tädin vahtimaan ja mehun + jäätelön + keksit
ei mun mielestä paha.
Tuskin olis halvemmaksi tullu kotonakaan.
Pojalla on synttärit ja ne maksoi 42? max 15 vierasta, ite piti viedä tarjoilut kyllä tohon hintaan

Meidän neidin synttärit pidettiin Tropicariossa ja täytyy sanoa ettei hirveästi kaduta. Lpaset sai syödä mahat täyteen, synttärikakun, ruokkia piraijoita, ampua nuolipyssyillä, tehdä hattaraa, tatuoida itsensä ja yllätyspussit. Meidän vanhempien ei tarvinnut edes siivota mitään. paikan päällä hajosi lisäksi tavaraa jonkin verran, koska ryhmämme oli hiukan "ylivilkas" kauniisti sanottuna. Tätä ei kotona olisi toteutettu edes kaksinkertaisella hinnalla ja lisäksi homman veti todella asiansa osaava vetäjä! ...mutta järjestäkää toki kotona jos siltä tuntuu mutta arvo se on ihmisyydelläkin ;)

Meillä tulossa ensimmäiset "osto"synttärit. Törkeän kalliit ovat, mutta tällä kertaa meillä ainoa toimiva vaihtoehto, kun kotona on ylivilkas, kaikkea liikkuvaa näykkivä koiranpentu. Ensi vuonna sitten taas juhlimme kotona.

Yhteistyössä