kuinka moni teistä on ärsyyntynyt anoppeihin yms.jotka tietävät miten lapsi hoidetaan oikein ja muuta tapaa ei ole?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nenne

Vieras
siis meille miehen kanssa on yhteinen lapsi tulossa(minulla ennestään yks)niin nyt jo anoppi tyrkyttää kyllä minä tiedän miten lapsi hoidetaan ja koska sen kuuluu nukkua jo omassa huoneessa yms.ärsyttää!!miehen kans päätettii et me tehää just niinku ite halutaa ja muutenkin jos joku tulee meidän elämän tyyliä arvostelee niin saa kyl hienovarasen mutta suoran huomautuksen asiasta!!

Oli kyse sitten anopista tai jostain muusta henkilöstä, lastenkasvatuksesta tai jostain muusta, niin ottaahan se aivoon, jos joku tyrkyttää omia näkemyksiään ainoina oikeina, eikä voi hyväksyä, että joku tekee toisin ja mahdollisesti vielä hyvällä menestyksellä.

Just meinasin huikata että minä :wave: ja vauva vasta masussa!

Syyllistyvät tähän omatkin vanhemmat...

Uskon (lue: tahdon uskoa) heidän tarkoittavan vain hyvää.

Kommentointi on sellaista: tiedäthän, että vauva tarvitsee rakkautta ja läheisyyttä paljon, kannattaa miettiä onko pinnasänky turvallinen ensisänky, tiedän sitten millaista on valvoa koliikin kanssa, muistathan pestä vauvan vaatteet ennen käyttöönottoa jne... Tulee itselle toisinaan hieman osaamaton ja typerä olo :D Mutta kestellään, onnestahan nuo ovat soikeena ja haluavat osallistua!

Täytyy vaan muistutella jos karkaa käsistä tuo homma..

Meillä anoppi ei onneksi neuvo ylimääräisiä, mutta mulle menee hermo siihen ruuan tuputukseen!!!Poju on nyt 6kk ja muutamana päivänä on maisteltu bataattia. Anoppi ei ymmärrä, että haluan aloittaa maistelut näin myöhään ja edetä hiljalleen. Eilen olisi halunnut syöttää purkin hedelmäsosetta. Ei taida vaavin masu kestää jos on tähän astisessa elämässään saanut 3tl bataattisosetta!!!

Yhteistyössä