Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en todellakaan, kun en katselisi edes miestä joka ei huomioisi perhettään. Kaikkeen tekin tyydytte!
Asiallisen jyrkkä kommentti, kiitos.
Halusitko sä sittenkin vain haukkumista ja oman kantasi puolustamista vai oikeasti erilaisia mielipiteitä?
nimenomaan mielipiteitä ja mähän kiitin tossa asiallisesti kommentista joka sai miettimään.
Okei, mikään muu kommentti ei siis ole saanut sinua miettimään? Musta tuntuu että sä olet jo päättänyt tämän asian. Jos se parhaalta tuntuu, niin sittenhän kannattaa jättää mies. Varsinkin jos tuntuu, ettei hän ole koskaan huomioinut perhettään sinua miellyttävällä tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja joops:Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 12 vuotta ja lapsia löytyy kolme, joten aika pahan pistit. En osaa kyllä yhtään sanoa. Voi olla, että kävisi niin, että anteeksi kyllä antaisin, mutten koskaan voisi unohtaa, mikä johtaisi jatkuvaan luottamuspulaan parisuhteessa. Ja mä en pysty elämään ihmisen kanssa, johon en voi luottaa eli todennäköisesti parisuhteemme kaatuisi minun kohdallani omaan mahdottomuuteensa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Minä antaisin mahdollisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tossa tuli toi "joka ei edes huomioi perhettään" että jollekin se on jo suuri kriteeri puhumattakaan muista ongelmista, se herätti tossa kommentissa.
toki muutkin kommentit mietityttää. ja en mä teiltä päätöstä ole pyytänyt vaan mielipiteitä, ja en todellakaan ole päättänyt mitään. tää pakka on niiiiin sekaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tossa tuli toi "joka ei edes huomioi perhettään" että jollekin se on jo suuri kriteeri puhumattakaan muista ongelmista, se herätti tossa kommentissa.
toki muutkin kommentit mietityttää. ja en mä teiltä päätöstä ole pyytänyt vaan mielipiteitä, ja en todellakaan ole päättänyt mitään. tää pakka on niiiiin sekaisin...
No mulle se olis kanssa suurempi kriteeri jättää. :/ Kurja tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tossa tuli toi "joka ei edes huomioi perhettään" että jollekin se on jo suuri kriteeri puhumattakaan muista ongelmista, se herätti tossa kommentissa.
No mulle se olis kanssa suurempi kriteeri jättää. :/ Kurja tilanne.
mutta nyt sen paljastumisen jälkeen on huomioinut IHAN eri tavalla ja sanoikin että silmät aukesi ja oli pitänyt mua itsestäänselvyytenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Satku67:Ehkä ? antaisin uuden mahdollisuuden, katsoisin pitääkö muutos, mutta
vaikeaa se tulisi olemaan..
Pystyisikö sitä koskaan luottamaan enään mieheensä tai ystävään?..
Ehkä joskus, vuosien päästä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:Mihin tahansa ratkaisuun päädyt, niin älä tee lopullista päätöstä kriisin ja tunnekuohun keskellä. Anna pölyn laskeutua ja rajuimpien tunnekuohujen rauhoittua. Voimia :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sanoisitteko samanlailla jos ystävänne /tuttunne kysyisi kasvokkain vastaavaa? mulle on päin naamaa oikeestaan kaikki kehottaneet jatkamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:Mihin tahansa ratkaisuun päädyt, niin älä tee lopullista päätöstä kriisin ja tunnekuohun keskellä. Anna pölyn laskeutua ja rajuimpien tunnekuohujen rauhoittua. Voimia :hug:
tätä on kaikki sanoneet. ja sitä että jos ja kun päättää antaa anteeksi se on todella unohdettava ja siihen ei saa palata riidoissa.