Kuinka moni teistä antaisi mieheelleen mahdollisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä, kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa'a. Vaikea paikka. Pelkästään lasten takia en antaisi. Keskustelisin miehen kanssa, että miksi näin kävi ja että mitä oikeastaan minusta haluaa. Ystävälle en antaisi anteeksi. Ja tietenkin kyttäisin puhelimen ymsyms todella tarkkaan.

no jos tuntuu että oot vielä valmis yrittään,nii yrittäsin.puhukaa ja puhukaa,ja sitte jos se ei onnistu nii voitpahan ainaki lähtä sillä mielellä että on kuitenki yritetty.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en todellakaan, kun en katselisi edes miestä joka ei huomioisi perhettään. Kaikkeen tekin tyydytte!

Asiallisen jyrkkä kommentti, kiitos.

:o Halusitko sä sittenkin vain haukkumista ja oman kantasi puolustamista vai oikeasti erilaisia mielipiteitä?

nimenomaan mielipiteitä ja mähän kiitin tossa asiallisesti kommentista joka sai miettimään.

Okei, mikään muu kommentti ei siis ole saanut sinua miettimään? Musta tuntuu että sä olet jo päättänyt tämän asian. Jos se parhaalta tuntuu, niin sittenhän kannattaa jättää mies. Varsinkin jos tuntuu, ettei hän ole koskaan huomioinut perhettään sinua miellyttävällä tavalla.

tossa tuli toi "joka ei edes huomioi perhettään" että jollekin se on jo suuri kriteeri puhumattakaan muista ongelmista, se herätti tossa kommentissa.

toki muutkin kommentit mietityttää. ja en mä teiltä päätöstä ole pyytänyt vaan mielipiteitä, ja en todellakaan ole päättänyt mitään. tää pakka on niiiiin sekaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja joops:
Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 12 vuotta ja lapsia löytyy kolme, joten aika pahan pistit. En osaa kyllä yhtään sanoa. Voi olla, että kävisi niin, että anteeksi kyllä antaisin, mutten koskaan voisi unohtaa, mikä johtaisi jatkuvaan luottamuspulaan parisuhteessa. Ja mä en pysty elämään ihmisen kanssa, johon en voi luottaa eli todennäköisesti parisuhteemme kaatuisi minun kohdallani omaan mahdottomuuteensa.

Peesailen tätä.

Kyllä mä varmasti antaisin mahdollisuuden. Joskus ikävä kyllä täytyy kokoea jotain hyvinkin kamalaa tajutakseen mitä oikeasti haluaa ja rakastaa. Ehkä miehesi on sen nyt ymmärtänyt. Voimia teille molemmille!

tossa tuli toi "joka ei edes huomioi perhettään" että jollekin se on jo suuri kriteeri puhumattakaan muista ongelmista, se herätti tossa kommentissa.

toki muutkin kommentit mietityttää. ja en mä teiltä päätöstä ole pyytänyt vaan mielipiteitä, ja en todellakaan ole päättänyt mitään. tää pakka on niiiiin sekaisin...

No mulle se olis kanssa suurempi kriteeri jättää. :/ Kurja tilanne.

mutta nyt sen paljastumisen jälkeen on huomioinut IHAN eri tavalla ja sanoikin että silmät aukesi ja oli pitänyt mua itsestäänselvyytenä.

mutta nyt sen paljastumisen jälkeen on huomioinut IHAN eri tavalla ja sanoikin että silmät aukesi ja oli pitänyt mua itsestäänselvyytenä.

Senpäs siitä tekisi hankalan.Sen takia mä jatkaisin suhdetta vielä, kokeilisin että jatkuuko se miehen huomioiminen ja miten omat tunteet sitten sopeutuu siihen.

Ehkä ? antaisin uuden mahdollisuuden, katsoisin pitääkö muutos, mutta
vaikeaa se tulisi olemaan..
Pystyisikö sitä koskaan luottamaan enään mieheensä tai ystävään?..
Ehkä joskus, vuosien päästä..

Minä annoin mahdollisuuden ja ei olisi pitänyt, petti uudestaan sen lisäksi selvisi että on pettänyt jo vuosia.

Meillä ei myöskään arki toiminut ollenkaan, minä hoidin kodin ja lapset, ex oli sitä mieltä että koska hän käy töissä ei hänen tarvi osallistua kotitöihin tai lasten hoitoon, mainittakoon vielä minä itsekkin olin töissä. Mies oli sitä mieltä että hänellä on oikeus harrastaa ja kulkea kavereiden kanssa, minulla ei ollut sitä oikeutta vaan minun kuului hoitaa lapset, jopa kirjojen luku oli minulta "kielletty" ettei lapset kärsi.
Ex syytti minua kaikesta, aina, myös pettäminen oli minun vikani, yleensä minä olin aina kaikkiin ongelmiin syyllinen.

Nyt minulla menee hyvin, tovi ollaan asuttu erillään ja minulla on hyvä olo, koskaan en entiseen palaa. Ex on minua kohtaan ihan ystävällinen ja sovussa saadaan lasten asiat sovittua.

Koskaan en enää mitään vehtaamista/pettämistä antaisi anteeksi kenellekkään, siinä suhteessa olen ehdoton.

Alkuperäinen kirjoittaja Satku67:
Ehkä ? antaisin uuden mahdollisuuden, katsoisin pitääkö muutos, mutta
vaikeaa se tulisi olemaan..
Pystyisikö sitä koskaan luottamaan enään mieheensä tai ystävään?..
Ehkä joskus, vuosien päästä..

ystävällä ei ole mitään mahiksia! se oli mun ainoo uskottu jolle puhuin kotiongelmista ja pidin sitä niiin hyvänä ihmisenä mutta käyttikin vissiin tietoja hyväkseen milloin on hyvä mennä "lohduttamaan" miestäni ...

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:
Mihin tahansa ratkaisuun päädyt, niin älä tee lopullista päätöstä kriisin ja tunnekuohun keskellä. Anna pölyn laskeutua ja rajuimpien tunnekuohujen rauhoittua. Voimia :hug:

tätä on kaikki sanoneet. ja sitä että jos ja kun päättää antaa anteeksi se on todella unohdettava ja siihen ei saa palata riidoissa.

Sanoisitteko samanlailla jos ystävänne /tuttunne kysyisi kasvokkain vastaavaa? mulle on päin naamaa oikeestaan kaikki kehottaneet jatkamaan...

Täälä kaikki kimpassa kehottavat heti eroamaan, oli syy miten pieni tahansa. Aika naurettavaa ja epäilen miten kyseiset neuvojat toimisivat samoissa tilanteissa.

En todellakaan antais!! kerran pettää aina pettää sanonta ikävä kyllä tuppaa usein olemaan oikeassa ja iso loukkaus myös että parhaan kaverisi kanssa tai en tuollaista ihmistä parhaaksi kaveriksi kutsuisi, paras kaveri ei koskaan lähtis mukaan tommoseen ja kertois jos ukko sitä yrittäs...

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:
Mihin tahansa ratkaisuun päädyt, niin älä tee lopullista päätöstä kriisin ja tunnekuohun keskellä. Anna pölyn laskeutua ja rajuimpien tunnekuohujen rauhoittua. Voimia :hug:

tätä on kaikki sanoneet. ja sitä että jos ja kun päättää antaa anteeksi se on todella unohdettava ja siihen ei saa palata riidoissa.

tää on niin totta.. jaksamista :hug:

Yhteistyössä