Kuinka moni teistä antaisi mieheelleen mahdollisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä, kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:
Ongelma:
-mies ei ole huomioinut perhettään ikinä minua miellyttävällä tavalla

mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Mies ei ole huomioinut perhettä ollenkaan vai ei ole huomioinut niillä säännöillä jotka sun mielestä on ne ainoat oikeat? siinä on aika iso ero.

Mutta pettämistä mä en anna anteeksi, tosin mun määritelmän mukaan pettämistä ei ole se että vain keskustelee vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa vaan vasta siinä vaiheessa kun siitä tulee fyysistä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerta lapset mukana kuvioissa niin antaisin mahdollisuuden.

Pahin virhe IKINÄ on jatkaa suhdetta "lapsien vuoksi". Lapset ovat yllättävän fiksuja.

Miten sen nyt ottaa.
Minä todella, todella yrittäisin parhaani mukaan. Ei se ole lapsilta pois.

Niin, ap:han kysyykin "antaisitko mahdollisuuden". Jos ei enää toimi ja lapsetkin kärsii niin sitten asiaa katsottava uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:
Ongelma:
-mies ei ole huomioinut perhettään ikinä minua miellyttävällä tavalla

mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Mies ei ole huomioinut perhettä ollenkaan vai ei ole huomioinut niillä säännöillä jotka sun mielestä on ne ainoat oikeat? siinä on aika iso ero.

Mutta pettämistä mä en anna anteeksi, tosin mun määritelmän mukaan pettämistä ei ole se että vain keskustelee vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa vaan vasta siinä vaiheessa kun siitä tulee fyysistä.

tyyliin että hän tuo rahan kotiin niin hänen ei tarvii lapsia hoitaa... esim. jos mä oisin mennyt vaikka kampaajalle niin lapsen paikka on sillä välin mummolla, ei hän jouda olla kun on töitä, ei nyt ihan joka kerta näin mutta enimmäkseen...

Vain ja ainoastaan silloin voisin yrittää uudelleen kun

- muutettaisi eri asuntoihin edettäs pikku hiljaa minä määräisin tahdin
-juteltaisiin ystävän ja miehen kanssa kolmisin asiat selviksi
nää tuli ekana mieleen.

lapsien takia en antaisi anteeksi he eivät ole syypäitä tilanteeseen. ja lisätäkseni viel et tääkään ei välttämäti tarkottas sitä et palattas joskus samankaton alle...

Jos tuo tilanne tulisi itselleni niin en olisi 20 vuoden yhteiselon jälkeen pistämässä pihalle. Meillä myös yhteinen maatila joka meitä pitää yhdessä. Joten tietysti antaisin!!

Riippuu siitäkin, että mitä tarkoittaa "ei ole koskaan huomioinut perhettä minua miellyttävällä tavalla". Mun on vaikea kuvitella, että olisin edes alkanut olemaan miehen kanssa, joka ei lainkaan huomioi minua ja lapsia. Minä kuitenkin luultavasti antaisin uuden mahdollisuuden.

Ihastusko muka loppuu kun jää kiinni? Ehei, se on vain painunut piiloon pakon edessä. Sinua on pettänyt mies ja ystävä. Annatko ystävällesikin uuden mahdollisuuden? Epäilys tulee olemaan aina kumpaakin kohtaan.

En antais anteeks. Ensinnäkään en uskois, ettei ole mitään fyysistä tapahtunut. Ja toisaalta, sellainen syvällinen rakkaussuhde ois pahempi, kuin joku kerran pano... En voisi luottaa mieheen, enkä ystävääni enää tuollaisen jälkeen. Enkä uskois että miehen muuttuminen olis kestävää.

Olet jo antanut mahdollisuuden, koska olet jatkanut miehen kanssa. Kysymys on tietenkin siitä, pystytkö antamaan anteeksi - eikä anteeksianto suju pelkällä tahdonvoimalla; et välttämättä pysty vaikka haluaisit. Ihmiset eivät ikinä muutu, eikä tietenkään ole mitään takeita siitä, etteikö kumppani voisi joskus tulevaisuudessa pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en todellakaan, kun en katselisi edes miestä joka ei huomioisi perhettään. Kaikkeen tekin tyydytte!

Asiallisen jyrkkä kommentti, kiitos.

:o Halusitko sä sittenkin vain haukkumista ja oman kantasi puolustamista vai oikeasti erilaisia mielipiteitä?

nimenomaan mielipiteitä ja mähän kiitin tossa asiallisesti kommentista joka sai miettimään.

EN!
Olen aikoinani antanut miehelleni anteeksi pettämisen (ei ollut lapsia), mutta myöhemmin selvisi että pettämisiä useampi. Tuolloin sitten olin raskaana, mutta muutin toiselle paikkakunnalle. Koskaan en ole katunut. Nyt naimisissa miehen kanssa johon voin luottaa 100 %.

Sanoisitteko samanlailla jos ystävänne /tuttunne kysyisi kasvokkain vastaavaa? mulle on päin naamaa oikeestaan kaikki kehottaneet jatkamaan...

no, mä en kehota ketään lähtemään tai olemaan lähtemättä etenkään päin naamaa, koska se on asia joka jokaisen pitää ihan itse päättää.

Mä lemppasin miehen joka ei koskaan tehnyt kotona mitään, käytti suunnilleen kaikki rahat omiin huvituksiinsa ja joka käytti mua lähinnä taloudenhoitajana :| Mun pää olisi hajonnut jos siihen olisin jäänyt

Ihastusko muka loppuu kun jää kiinni? Ehei, se on vain painunut piiloon pakon edessä. Sinua on pettänyt mies ja ystävä. Annatko ystävällesikin uuden mahdollisuuden? Epäilys tulee olemaan aina kumpaakin kohtaan.

ystävälle en anna.

Alkuperäinen kirjoittaja alex:
Olet jo antanut mahdollisuuden, koska olet jatkanut miehen kanssa. Kysymys on tietenkin siitä, pystytkö antamaan anteeksi - eikä anteeksianto suju pelkällä tahdonvoimalla; et välttämättä pysty vaikka haluaisit. Ihmiset eivät ikinä muutu, eikä tietenkään ole mitään takeita siitä, etteikö kumppani voisi joskus tulevaisuudessa pettää.

no en nyt suunpäänä lähtenyt asuntoo etsimään, talo on miehen ja kaikki reitit vielä auki.

No en todellakaan, kun en katselisi edes miestä joka ei huomioisi perhettään. Kaikkeen tekin tyydytte!

:o Halusitko sä sittenkin vain haukkumista ja oman kantasi puolustamista vai oikeasti erilaisia mielipiteitä?

nimenomaan mielipiteitä ja mähän kiitin tossa asiallisesti kommentista joka sai miettimään.

Okei, mikään muu kommentti ei siis ole saanut sinua miettimään? Musta tuntuu että sä olet jo päättänyt tämän asian. Jos se parhaalta tuntuu, niin sittenhän kannattaa jättää mies. Varsinkin jos tuntuu, ettei hän ole koskaan huomioinut perhettään sinua miellyttävällä tavalla.

Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 12 vuotta ja lapsia löytyy kolme, joten aika pahan pistit. En osaa kyllä yhtään sanoa. Voi olla, että kävisi niin, että anteeksi kyllä antaisin, mutten koskaan voisi unohtaa, mikä johtaisi jatkuvaan luottamuspulaan parisuhteessa. Ja mä en pysty elämään ihmisen kanssa, johon en voi luottaa eli todennäköisesti parisuhteemme kaatuisi minun kohdallani omaan mahdottomuuteensa.

Okei, mikään muu kommentti ei siis ole saanut sinua miettimään? Musta tuntuu että sä olet jo päättänyt tämän asian. Jos se parhaalta tuntuu, niin sittenhän kannattaa jättää mies. Varsinkin jos tuntuu, ettei hän ole koskaan huomioinut perhettään sinua miellyttävällä tavalla.

VARSINKIN kun hän petti sinua ystäväsi kanssa..

Yhteistyössä