Kuinka moni teistä antaisi mieheelleen mahdollisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä, kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä, kiitos

Vieras
Tilanne:
-5 vuotta yhdessä
-2 lasta
-vain kihloissa

Ongelma:
-mies ei ole huomioinut perhettään ikinä minua miellyttävällä tavalla

Viimenen niitti.
-suhde parhaaseen ystävääni
- olin raskaana kun suhde alkoi
-suhde kesti kuukausia ,loppui kun sain tietää, ei kuulemma mitään fyysistä

Nyt:
-mies on pahoillaan ja haluaa ehdottomasti jatkaa
- On suhteen paljastumisen jälkeen ollut kuin eri mies, hyvässä mielessä, kestääko muutos?

Minä:
-Olen niin loukattu että en edes halua antaa anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Minkälainen suhde kyseessä?
Jos seksiä ja henkistä avautumista, en varmaankaan pystyisi antamaan anteeksi.

Alkoi viattomana soitteluna, jatkui tapana, tapahtui ihastuminen ja muuta ei kuulemma kerennyt olla.

en todellakaan,kokemuksesta voin sanoa että miehet ei muutu,jos on pettäny kerran niin tekee sen varmasti uudelleen.
Ikävää mutta niin totta,sen jouduin ite kokeen kun olin liian kiltti,sama toistu ja erottiin...nyt uus ihana? mies ja lapset eikä oo exää ikävä.

Öööhh.. en antais. Ehkä pelkän pettämisen tai pelkän huomioimattomuuden jälkeen voisi antaa "koeajan", muuttuuko ääni kellossa.. utta tuo ei kuulosta ollenkaan sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa haluaisin olla. Eli ei, en antaisi.
Ja mitäpä järekä siinä oliskaan, jos olisin niin loukkaantunut, ettei anteeksianto tuntuisi edes mahdolliselta? :)

Ei tule toimimaan.

Itse elin suhteessa jossa mies ei huomioinut lasten syntymän jälkeen. Huiteli omilla teillään. Kun pakkasin kimpsuni muuttui ääni kellossa ja oli "kiltisti" vähän aikaa. Pakkasin kaikkiaan kolme kertaa kimpsuni ja kolmannella kerralla lähdin lopullisesti.

Jälkeenpäin sain tietää, että oli useampikin suhde takana eli petti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerta lapset mukana kuvioissa niin antaisin mahdollisuuden.

Lapset sopeutuu ja lapsille on parempi elää vain onnellisen äidin kanssa kun perheessä missä asiat ei ole hyvin ja vanhempien välit paskana.

Antaisin vielä mahdollisuuden. Kyllä tuossa nyt tuntuisi kuitenkin olevan mahdollisuuksia johonkin paljon parempaan kuin eroon. Jos miehen muutos ei kestä, niin sitten vasta ero. Ja keskustelette valmiiksi, että se on sitten kerrasta poikki, jos toistuu.

Yhteistyössä