kuinka moni tarkkailee painoaa?

• Viestiketjun aloittaja apppelsiini
  • Ensimmäinen viesti
kukkerikuu
Minä, kun yritän laihduttaa / kiinteyttää. Ylimääräistä kertyi nuoremman raskausajalta ja ei ole mihinkään kilot karisseet. Nyt on tavoitteena mahtua yhteen iltapukuun ensi elokuussa... lenkillä kävin eilen ja nyt kurkkuun koskeen, taitaa tietää syysflunssaa.

JackTimberjohn
En oo mikään vaakalla pomppija,mutta olen nyt tässä 2 vkoa vähentänyt syömisiä ja lisännyt liikuntaa,noin niikuin ihan peruskävelyä...ja nyt tuntuu että alkaa vatsakin tottua terveellisempään ja kevyempään ruokavalioon(tavoitteena saada ulkomaanmatka ens keväänä =) )Joten siinä on porkkanaa mulle,minäkun aion lähteä sinne PALMUN alle keväällä! :saint: ;) =)

Minttuneilikka
Aina vähän väliä,heh.
Tänään juuri näin yhden ystäväni pitkästä aikaa ja oli laihtunut huomattavasti. Oiken hehkui hyvää oloa ja päällä lisäksi ihanat muotikuteet,wow.
Voi,kun mäkin saisin nyt taas kipinää laihdutukseen.
T:Hiukan kateellinen,positiivisessa mielessä.

aitikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 20:05 rentunruusu kirjoitti:
En niinkään painoa..mutta kyllä nuo "jenkkakahvat" ja löllö vatsa pitäis saada pois! Mutta sitä ennen pitäis saada itseään niskasta kiinni! :headwall:

Samat sävelet =)

Ei tartte tarkkailla enää sen jälkeen, kun taas pääsee salille takaisin, ja saa treenirytmistä kiinni =)
Parin tunnin sparraus kuluttaa kummasti kaloreita!
Ellei nyt sitten siihen suuntaan tarkkaile, ettei pääse liikaa laskemaan.

Oikeastaan käyn tosi harvoin vaa´`alla,mutta katson kyllä mitä syön.Välillä kevennetään,jos vaatteet alkaa kiristää.Aika sopivan hoikassa kunnossa olen,kuljen kuntosalilla kiinteytymässä (toivottavasti!) kolmesti viikossa.Muutenkin huolehdin itsestäni hyvin,vaikka olen "vain kotona" lasten kanssa.Mielestäni äiti saa olla siistin näköinen (esim.puhtaat hiukset,ripsiväriä,mietoa tuoksua laitan päivittäin).Itsestä huolehtiminen lisää omaa jaksamista.Ja toivottavasti olen hyvä malli myös lapsille.Näin minulla,olen 37 vuotias kolmen lapsen äiti.

Täällä olisi yksi :wave:

Vaikka odotan tällä hetkellä vauvaa. Joudun tarkkailemaan sokeriarvoja ja sen myötä tulee tarkkailtua myös syömisiä ja painoa ;) :whistle: . Raskauden ja imetyksen jälkeen taas se alkais, painon hallinta :$ .

Pipu
Aina silloin tällöin. Synnytyksen jälkeen kilot karisi mukavasti ja masukin katosi. Tällä viikolla huomasin, että jotain taikinan tapasta oli tulla tupsahtanut tuohon vyötärölle. Yök! Nyt täytyy kai vähentää herkuttelua..

Catnip
Minäkin tarkkailen, ja nyt lauantaina alan tarkkailla painonvartijoissa kun loysin kaverin (nuoremman pojan tarhakaverin aiti :) )jonka kanssa menna (yksin ei jaksa kovin kauan kayda, en ainakaan mina).

Yhteistyössä