kuinka moni täällä on yli 178cm pitkä

• Viestiketjun aloittaja "susanna"
  • Ensimmäinen viesti
todennäköisesti
185cm ja normaalipainossa n.80kg, kenkä 40. Työterveydessä mut mitattiin 185cm mut livenä oon kyllä omasta ja muiden mielestä pidempi kuin muut 185cm pitkät henkilöt.
No ne muut 185cm pitkät taitaa lähes poikkeuksetta olla miehiä, ja he saattavat hieman pyöristää pituuttaan ylöspäin. Tai vois kuvitella että miehistä ois kivempi sanoa olevansa 185 kuin 183 jne. 185 kun taitaa olla sellainen miesten suosikkipituus. Mutta jos 185cm pitkät naiset on myös sinusta lyhempiä kuin sinä niin sitten se on vähän outoa, ei varmaan kukaan nainen halua sanoa olevansa 185 jos on oikeasti vaikka 183, mielummin pyöristää alaspäin.

"vieras"
[QUOTE="hui";26119646]Kauhee jotkut on lähes 190cm :O Ei varmaan oo kivaa. Ja miten MolliMelonilla voi olla kengän koko vain 33?[/QUOTE]

Jos se on entinen geisha Japaniasta...

"tiina"
On mukava ajatus että muitakin pitkiä löytyy :) haittaisiko teitä seurustella itseänne lyhyempien miesten kanssa? ihan uteliaisuudesta vaan kyselen..
itse olen 185cm/69kg nainen ja avomieheni on 165cm/74kg. ikää molemmilla on 25.
ja koskaan en halua vaihtaa tota miestä aivan paras ja mahtava joka asiassa.
ja pitää muuten paikkansa, pieni mies isot munat. vaikka mieheni on lyhyt, silti kaikki todella kunnioittaa häntä, siitäkin yllätyin. se on luonteesta kiinni ei pituudesta.

"Satu"
180 cm, 70-72 kg, kenkä 40-41 ja tästä pituudesta suurin osa on sääriä. Nämä koivet ei kyllä meinaa mahtua mihinkään, lentokoneessakin varaan aina itselleni paikan jossa on normaalia enemmän jalkatilaa.

Joskus nuorempana häpesin pituuttani, en enää, itse asiassa olen tällä hetkellä varsin tyytyväinen vartalooni. No, vatsa kyllä saisi olla kiinteämpi ja siksi aloitinkin taas kuntosaliharjoittelun. Sen verran pituutta kuitenkin on että kovin korkeita korkokenkiä en käytä. Ja juu, mun mies on muutamia senttejä lyhyempi.

Yhteistyössä