Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille
Täys peesi!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi::wave:
Koska tupakkaa tekee hyvää hermoille
hui ku häikäsee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä kysymys ap mut niiku varmaan jo huomasit ei ne osaa vastata järkevää selitystä kun ei siihen ole järkevää selitystä=) hyvin yksinkertaista on että vain tyhmät polttaa!!!
Tosi tyhmää sauhutella esim. vitutukseen...mua ainaki vituttas entistä enemmän jos pitäs polttaa sen takia etteim muuten saa hillittyä hermojaan! ei tjuma mitä touhua! aivan sama kun söis mielenterveyslääkkeitä sama juttu et tarvii röökiä pitääkseen ittesä kurissa! hah hah ei voi ku nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:Niin, koska on koukuttanut elimistönsä siihen, että tupakka rentouttaa. Mä en siis tuomitse niitä jotka polttaa, mut auttakaa mua ymmärtämään, et miksi ihmeessä on parempi polttaa kuin olla polttamatta? Kun siis eihän tupakassa voi olla mitään hyvää, siis ihan oikeasti?
Miten hermosi kesti sitten sen 5 vuoden tauon ilman tupakkaa tai raskausajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,poltan.Huonot hermot vissiin Välillä olin kyllä 5 vuotta polttamatta ja sit repes ja taas raskausaika ilman tupakkaa mutta repsahdin taas remontin teossa