Kuinka moni täällä oikein polttaa?

• Viestiketjun aloittaja vierastaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä kysymys ap mut niiku varmaan jo huomasit ei ne osaa vastata järkevää selitystä kun ei siihen ole järkevää selitystä=) hyvin yksinkertaista on että vain tyhmät polttaa!!!
Tosi tyhmää sauhutella esim. vitutukseen...mua ainaki vituttas entistä enemmän jos pitäs polttaa sen takia etteim muuten saa hillittyä hermojaan! ei tjuma mitä touhua! aivan sama kun söis mielenterveyslääkkeitä sama juttu et tarvii röökiä pitääkseen ittesä kurissa! hah hah ei voi ku nauraa
hui ku häikäsee :saint:

:wave:

Kännissä :D .

Vakitupakoinnin lopetin jo monta vuotta sitten. Juu, enkä harkitse tämän "tavan" lopettamista. Alkoholi ja tupakki nyvvaa kuuluu yhteen. Selvinpäiten ei tee piiruakaan mieli, joten osaan hallita itseni :) .

hipsu
Vielä toistaiseksi.

Paha tapa, mutta ah niin hyvä kaveri. Tosin meidän kaverisuhde päättyy ensi keskiviikkona. Terveydellisistä syistä korvaan kaverini hetkeksi zybanilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Niin, koska on koukuttanut elimistönsä siihen, että tupakka rentouttaa. Mä en siis tuomitse niitä jotka polttaa, mut auttakaa mua ymmärtämään, et miksi ihmeessä on parempi polttaa kuin olla polttamatta? Kun siis eihän tupakassa voi olla mitään hyvää, siis ihan oikeasti?

Väitätkö sä ihan oikeasti tuon ryöpytyksen jälkeen, että jos joku OMASTA MIELESTÄÄN perutelisi polttamistaan sinulle niin hyvin kuin taitaa, sinä sen ymmärtäisit? Jos et kerta ole itse ikinä polttanut, tupakka ei mielestäsi ole koskaan hyvältä maistunut ja mitä ilmeisemmin muittenkin tupakointi sinua ainakin hieman häiritsee, niin olisiko parempi ettet edes yrittäisi saada muita perustelemaan (ehkä sinänsä huonoa) tapaansa? Se kun ei kuulosta oikein uskottavalta, että "joku saisi silmäsi aukenemaan"..

Itse siis poltan n. 4-5 savuketta päivässä, ja juu, se on kahvin jälkeen ihan pirun hyvää, välillä se auttaa hermoihin, ja lisäksi tupakkajengissä kuulee aina ne parhaat jutut! :xmas:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu,poltan.Huonot hermot vissiin :) Välillä olin kyllä 5 vuotta polttamatta ja sit repes ja taas raskausaika ilman tupakkaa mutta repsahdin taas remontin teossa
Miten hermosi kesti sitten sen 5 vuoden tauon ilman tupakkaa tai raskausajan?

Yhteistyössä