kuinka moni syönyt uusia pottuja?

Niin ja hieman näitä perunoita sivuten :D, eilen S-marketissa oli jo kotimaisia mansikoita, vähänkö sydän verta valuen jätin se vielä sinne...Näytti supahyviltä, hinta oli vähä vähemmän ihana- 4,50 euroa/250g... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Niin ja hieman näitä perunoita sivuten :D, eilen S-marketissa oli jo kotimaisia mansikoita, vähänkö sydän verta valuen jätin se vielä sinne...Näytti supahyviltä, hinta oli vähä vähemmän ihana- 4,50 euroa/250g... :whistle:

Mun on ollut ihan pakko ostaa niitä jo moneen kertaan :whistle: :p ja vain niitä suomalaisia... Koko ajan boksi niitä kaapissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Mun on ollut ihan pakko ostaa niitä jo moneen kertaan :whistle: :p ja vain niitä suomalaisia... Koko ajan boksi niitä kaapissa :D

Mullakin ois varmaan ollut eilen kärryssä, mutta meidän nuukajussi oli maksumiehenä ja nipotti niin pirusti jo valmiiksi kaikesta hänen mielestään "einiintärkeästä"- pupunruokaa muka :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Suomalaisia ollaan ostettu läheiseltä tilalta ja ne on niiiin paljon parempia kuin ruåtsalaiset :p

Niinhän ne on...Jotenkin ne ruotsalaiset on vähän vetisen oloisia. Mutta saavat kelvata kunnes kohta halpenee nuo kotimaiset.

Juuh, ollaan. Ruotsalaisia ostettuu. Viimeksi vain yli puolet potuista oli vihreitä! Harmitti ihan tajuttomasti maksaa paljon herkusta, joka oli kaukana herkusta. Nyt olin vähän tarkempi ostaessani tätä uutta satsia.

Yhteistyössä