Kuinka moni pesisi vauvan kakkapepun keittiön lavuaarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysytään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysytään

Vieras
Ihan pakko kysyä, kun tuolla toisessa ketjussa joku mainosti pesevänsä vauvan kakkapepun keittiön lavuaarissa ja vaan muutamaa ketjussa tuntui asia häiritsevän tai oksettavan, että onko tämä yleistäkin?

Itse kun en tiedä ketään, kenelle tällainen tulisi edes mieleen enkä todellakaan suostuisi syömään yhtään mitään perheessä, jossa tällaista näkisin tehtävän...

Alkuperäinen kirjoittaja en kyllä ymmärrä:
Miten voitte sitten pestä naamanne vessan lavuaarissa, jos kerta keittiössä ei voi vauvan pyllyä pestä?

Ai miten voi ottaa kylppärin hanasta puhdasta vettä ja pestä sillä naaman? Vai mitä tarkoitat?
Naaman pesuun ei ainakaan meillä kuulu pesuveden juominen...

siihen viemärireikään ja ympäristöön menee kakkaa, seuraavaksi tunget tulpan siihen ja laitat pesuvettä ja peset astioita, samassa altaassa missä vauvan kakkaa on pesty, kakkaa mennyt sinne rööriin. No en pesis!!!

ei tekis mieli sen keittiön antimia, missä kakkoja käsitellään.
Ymmärsin siitä toisen ketjun viestistä, että ko. allas oli myös ainoa ko. keittiössä. Sinnehän ne hajulukkoon jää ne sattumat, *yrjöö*

Samaa mieltä minäkin, että ei siellä kylppärissä sitten omaa naamaansa ja hampaitansa voi pestä pyllypesujen jälkeen jos kerta keittiössä pesu kuvottaa.. itse vasta odotan esikoistani, eli tällaista tilannetta ei ole vielä tullu että tarttisi keittiössä pestä, ensisijaisesti vessaan mennään mutta jos tilanne vaatii niin kyl se keittiössäkin onnistuu... Käytännöllisempi se kylppäri on ku allas on matalammalla.. mut kyllä muuten voi MINUNMIELESTÄNI :) sen pikkuisen pyllyn pestä jommassa kummassa kun tuleeha se allas huuhdeltua sen jälkeen... sitä paitsi keittiön tiskiallas puhdistetaan joka taloudessa varmasti useammin ja tehokkaammin ku kylppärin.. keittiössä ku on fairit sun muut... kylppärin altaaseen riittää yleesä pelkkä huljutus :D

Minä :wave:
asuin esikon syntyessä sellaisessa asunnossa missä vessa oli todella pieni ja sen lavuaari ihan onneton,siis semmoinen mini ettei siinä pessyt mitään.omaa suihkua asunnossa ei ollut et ainut vaihto ehto oli pestä sie tiskialtaassa.Mikäs tossa altaan aina pesin sen jälkeen kloritilla eikä kaveritkaan lakanneet juomasta/syämästä mun asitioista vaikka ties mun ne samassa pesevän :D

Alkuperäinen kirjoittaja en kyllä ymmärrä:
Miten voitte sitten pestä naamanne vessan lavuaarissa, jos kerta keittiössä ei voi vauvan pyllyä pestä?

Keittiön altaassa käsitellään elintarvikkeita, Naaman pesu on aivan eri juttu.
Meillä ei myöskään huuhdota vihanneksia vessanpytyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
Samaa mieltä minäkin, että ei siellä kylppärissä sitten omaa naamaansa ja hampaitansa voi pestä pyllypesujen jälkeen jos kerta keittiössä pesu kuvottaa.. itse vasta odotan esikoistani, eli tällaista tilannetta ei ole vielä tullu että tarttisi keittiössä pestä, ensisijaisesti vessaan mennään mutta jos tilanne vaatii niin kyl se keittiössäkin onnistuu... Käytännöllisempi se kylppäri on ku allas on matalammalla.. mut kyllä muuten voi MINUNMIELESTÄNI :) sen pikkuisen pyllyn pestä jommassa kummassa kun tuleeha se allas huuhdeltua sen jälkeen... sitä paitsi keittiön tiskiallas puhdistetaan joka taloudessa varmasti useammin ja tehokkaammin ku kylppärin.. keittiössä ku on fairit sun muut... kylppärin altaaseen riittää yleesä pelkkä huljutus :D

Putsaakohan jotkut kakkapesun jälkeen lavuaarin ehkä tiskiharjalla?

Alkuperäinen kirjoittaja axxl:
JA jäähän ne "Sattumat" sinne kylppärin altaan hajulukkoonkin jos on jäädäkseen...

mutku hampaiden pesu paskasattumien keskellä on ihan ok, mutta ...

Ööö..

Onkohan palsta mammoilla vähän muutenkin siisteystaso sitäsuntätä kun paskaa on siellä täällä.

:D