Kuinka moni palstalaisista omistaa rakennekynnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Geelit. Teen itse,joko tipeillä tai ilman,riippuu omasta kynnestä . huoltoväli 2-4vkoa,oma kynsi kasvaa niin nopeasti :) liikkeissä kiikkuu varmaan hyvin siellä satasen molemmin puolin se hintataso laiton kanssa, huolto varmaan siinä n. puolet tai vähän alle puolet laiton hinnasta. Jokaisella on omat hintansa. Halvimpia varmaan saa about 70e missä laatu on vielä hyvää, ja kalleimmat on sitten niin paljon mitä itse haluaa maksaa ja mitä krumeluureja kynsiin haluaa.. :D

Mullakin löytyy geelit, tipeillä tai muotilla fiiliksen mukaan :) Itse teen ja huoltoväli myös 2-4 vkoa. Värigeelit, koristelut, designtipit ym tietty lisäävät aina hintaa mutta se vaihtelee muutenkin tosi paljon paikkakunnasta.
Itse pyydän asiakkailta tippikynsistä 50e, ranskis tai värigeeli 55 ja kynsikoristeet (esim. erikoismaalaus) riippuen koristeiden määrästä 60-70e.

itse täälläkin geelataan. ennen teetätin, laitto maksoi 90e ja huolto 64e ranskalaisella lakkauksella. Nyt kun tekee itse alle 200e:lla saa kaikki tarvikkeet ja enemmänkin, ja tuosta ainemäärästä tekee ainakin kolmetkymmenet kynnet. Huollan n. kuukauden välein, jos ei kaipaa uudistusta hieman aiemmin.