Kuinka moni on tehnyt vanhempainvapaan aikana töitä ja tekisitkö jos olisi mahdollisuus?

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Mulla nyt on vasta äitiysloma menossa ja lapsi ei vielä syntynytkään, mutta mietin sitä, että olisiko se kannattavaa tehdä vanhempainvapaan aikana jotain työkeikkoja, sillä tiedän että se olisi mulle mahdollista.
Ensi kesänä olisi varmaan hyvä mahdollisuus tehdä joitain työvuoroja, tosin pomo uhkasi jo soittaa mulle tammikuussa, mutta silloin minä en kyllä varmana töihin mene :)
 
Minä tein vanhempainvapaan ja hoitovapaan aikana työpaikalleni keikkaa ja olen onnellinen että mulla oli mahdollisuus tehdä töitä. Nyt kun nuo vapaat loppuivat, kynnys siirtyä takaisin työelämään ei ollut kovin korkea.
 
gbrh
Minä aion tehdä äitiyslomalla että hoitovapaalla töitä. Sunnuntait on hyviä vuoroja äitiyslomalla ja hoitovapaalla saankin tehdä niin paljon kuin haluan. On tosi hyvä, että olen alalla jossa 3-vuorotyö. Aion tehdä niin paljon kuin jaksan ja kykenen.
 
"alkup."
Mulla ei sunnuntaityö oikein onnistu, ellei sitten yövuorosta saa joitain sunnuntaivuoroja tehtäväksi, mutta päiväpuolella hommat on ma-pe. Mutta silti laskin, että kannattavampaa se olisi mulle tehdä joitain vuoroja, kuin että saisin äitiyspäivärahaa, 5-7 tunnin päivästä saa kuitenkin vähän enemmän palkkaa päivää kohden.
 

Yhteistyössä