Kuinka moni on sairastanut influenssan ?

  • Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis erottaako influenssan tavallisesta flunssasta?Vai tuleeko se joillekkin pahana ja toisille ei niin pahana.Itse en muista kertaakaan olleeni flunssan takia ihan hullun sairas mutta varmaan olen sen sairastanut,luulisin.
Kyllä erottaa!
 
vm 77
Kerran, keväällä 2003. Kuume nousi tosi nopeasti yli 39,5:n ja pysyi siinä kolme päivää. Veti olon melko veteläksi. Yskä tuli vasta kuumeen jo laskettua ja jälkitautina tulikin keuhkokuume. Laihduin 5 kg muutamassa päivässä ja kunto romahti täysin.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mä en edes tavan flunssaa erota influenssasta.Ikinä muista oireita.
Noin mäkin sanoin ennen kuin influenssa iski :D En siis ollut aiemmin sairastanut. En edes tiennyt, miksi siitä kohutaan niin paljon.
Okei eli olen ollut onnekas ilmeisesti enkä ole sitä sairastanut.
 
olen
Ainakin 2 kertaa varmuudella, 1999 ekan kerran (olin silloin 19v.) ikinä en ole ollut niin kipeä kuin silloin. Luulin että kuolema tulee, silloinen poikaystäväni lähtikin sairaalaan saman taudin vuoksi lähes viikoksi. Viime talvena se iski myös, 5 päivää kuume hipoi 40 eikä tahtonut laskea edes lääkkeillä. en jaksanut edes istua tietokoneella tai lukea. Lihaksia ja selkää särki kuin joku olis vedellyt moukarilla. poski- ja otsaontelontulehdukset tuli jälkitautina.
 
vieraana
Muistaakseni kaksi kertaa (viime talvena ja sitä edellinen vuosia sitten....)
Viime talvena sairastimme koko perhe (lapset 3 ja 5v), kenellekään ei tullut jälkitauteja, eli ihan kotihoidolla selvisimme.
 

Yhteistyössä