Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
munille potkaisu on hyvä keino tilanteessa jossa isompikokoinen mieshenkilö yrittää väkisin pitää kiinni ja kouria.. myös naisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja harvemmin naisen voimat riittävät miehen otteesta irtautumiseen ilman että käyttää fyysistä voimaa/ väkivaltaa.. ja näistä nyt vaan on tehokkain munille potkaisu..Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
Oikein!Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Entäpä jos se jätkä olisi potkaissut sinua niin kovaa että olisit luhistunut lattialle, sekin olisi ollut oikein.Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Hah. Mä potkasin koulussa yhtä kundia. Tää potkas eka selkään. Mun selkö oli just leikattu.Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
Kuka nyt on niin sairas, että satuttaisi omaa lastaan. Absurdia.Alkuperäinen kirjoittaja Öh?;23362784:Toivottavasti et räjähdä noin lapsillesi, jos niitä nyt sattuu olemaan.
Taas ihminen, jolle en kyllä haluaisi lapsia siunaantuvat.Olen kerran sellasessa tilanteessa missä ex mies kävi mun päälle.Potkasin maiharit jalassa niin lujaa ku läks:xmas:
jaa kato ku ex mies kävi päälle ja sekos ja niinhän siitä tuli ex?ois vissiin pitäny antaa vaan viedä henki vai?mutta Onneks minulla on jo 3 ihanaa lasta ja uusi miesTaas ihminen, jolle en kyllä haluaisi lapsia siunaantuvat.
Kannattaisi varmaankin mennä itsepuolutuskurssille, jos on noin runsaasti tarvetta puolustautumiseen...Kysymys on väärin aseteltu. Sen pitäis olla "Montako olet potkaissut munille?"
Itse olen potkinut vain itsepuolustukseksi.