K
kukaan?
Vieras
Ovatko laadukkaita? Siel on niin hienoja juttuja, että tekisi mieli napsutella....en vaan oo vielä uskaltanut, kun ei ole aiempaa kokemusta kyseisistä tuotteista ja ovat kumminkin suht kalliita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mulla on ollut yksi piruetin treenipaita enkä tykännyt siitä yhtään. Hiosti ja oli tosi epämukava. Se oli t-paita mallinen, niin kivan näköinen, kun pienestäkin lämpenemisestä oli jo hikiläntit paidassa (eikä oikeesti ollu vielä niiiiiiiiiin hiki). =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mulla on ollut yksi piruetin treenipaita enkä tykännyt siitä yhtään. Hiosti ja oli tosi epämukava. Se oli t-paita mallinen, niin kivan näköinen, kun pienestäkin lämpenemisestä oli jo hikiläntit paidassa (eikä oikeesti ollu vielä niiiiiiiiiin hiki). =)
Muistatko, mitä materiaalia se oli, kun niillähän löytyy niitä useempia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mulla on ollut yksi piruetin treenipaita enkä tykännyt siitä yhtään. Hiosti ja oli tosi epämukava. Se oli t-paita mallinen, niin kivan näköinen, kun pienestäkin lämpenemisestä oli jo hikiläntit paidassa (eikä oikeesti ollu vielä niiiiiiiiiin hiki). =)
Muistatko, mitä materiaalia se oli, kun niillähän löytyy niitä useempia?
Muistan, kun kävin lunttaamassa kaapista. =) Lapussa lukee Supplex (86 % polyamidia ja 14 % lycraa).