Kuinka moni on ostanut Piruetin fittnes- tms. vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan?

Vieras
Ovatko laadukkaita? Siel on niin hienoja juttuja, että tekisi mieli napsutella....en vaan oo vielä uskaltanut, kun ei ole aiempaa kokemusta kyseisistä tuotteista ja ovat kumminkin suht kalliita.

Mulla on ollut yksi piruetin treenipaita enkä tykännyt siitä yhtään. Hiosti ja oli tosi epämukava. Se oli t-paita mallinen, niin kivan näköinen, kun pienestäkin lämpenemisestä oli jo hikiläntit paidassa (eikä oikeesti ollu vielä niiiiiiiiiin hiki). =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mulla on ollut yksi piruetin treenipaita enkä tykännyt siitä yhtään. Hiosti ja oli tosi epämukava. Se oli t-paita mallinen, niin kivan näköinen, kun pienestäkin lämpenemisestä oli jo hikiläntit paidassa (eikä oikeesti ollu vielä niiiiiiiiiin hiki). =)

Muistatko, mitä materiaalia se oli, kun niillähän löytyy niitä useempia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muistan, kun kävin lunttaamassa kaapista. =) Lapussa lukee Supplex (86 % polyamidia ja 14 % lycraa).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muistan, kun kävin lunttaamassa kaapista. =) Lapussa lukee Supplex (86 % polyamidia ja 14 % lycraa).

Ok, kiitos vaivannäöstä. Pitää sit sulkea ainakin se materiaali kokeilujen ulkopuolelle. :D

Mää en enää muita jumppahousuja suostu vetään jalkaani kuin Piruetteja. Vaikka ovat hintavat niin käytössä kyllä kestävät kun peset oikein. Mulle ovat tehneet ihan eri lahjepituudella, kun on niin pitkät jalat ettei ne normikoot riitä eli tekevät myös tällaisia fiksauksia ja saat itelle räätälöidyt vaatteet.

Tamperelaisille suosittelen visiittiä Mia-tuotteeseen. Pieni tehtaanmyymälä Tampere-taloa vastapäätä. Ihania fitness-vaatteita ja tanssivaatteita, tekevät itse ja maahantuovat. Ovat tosi laadukkaita vaatteita.

Yhteistyössä