kuinka moni on onnellinen?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wera

Vieras
kuinka moni voi sanoa, et on onnellinen parisuhteessa ja perheensä kanssa? ja ilman niin pahoja taloudellisia vaikeuksia, et vaikuttais onnellisuuteen?:)

Aamulla mietin, et oikeastaan paremmin ei asiat voisi enää olla. Ihana, rakastava perhe, toisella vanhemmista vielä työ ja omatalo, joka toisen työttömyydestä huolimatta voidaan helposti pitää. Ja kuitenki joka kuukausi on selvitty maksuista ja menoista niin, ettei ole tarvinut lainaamaan alkaa :)

Ehdit ensin. Meinasin tehdä samanmoisen aloituksen. Juuri eilen mietin että ei voisi asiat enään paremmin olla. Mies ja lapset, kaikki terveinä. Oma koti! Miehellä riittää töitä (vaikka onkin rakennus alalla) joten rahaa tarpeeksi ( ei kuitenkaan "liikaa" )
Mies on ihana ja kaikin puolin mahtava. Juuri toissa päivänä miestäni muistin kehua, mutta sanat eivät riittäneet kertomaa... :heart:
Sanotaanhan sitä tosin, että "kel onni on, se onnen kätkeköön" toivotaan siis että ei tule mutkia matkaan ja onnellisuus olisi tarttuvaa. :) :heart:

mulla on ihana perhe..kaunis lapsi..kiva mies,joka tyhmyydellään on aiheuttanut mulle harmaita hiuksia..siis talouspuolella..mutta nyt alkaa nekin solmut vähitellen avautumaan..enää yksi isompi solmu ja sit olis asiat selvät..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
mulla on ihana perhe..kaunis lapsi..kiva mies,joka tyhmyydellään on aiheuttanut mulle harmaita hiuksia..siis talouspuolella..mutta nyt alkaa nekin solmut vähitellen avautumaan..enää yksi isompi solmu ja sit olis asiat selvät..

Kuin minun kirjoittama...
Meillä vaan solmut edelleen tiukasti kiinni.

täällä kanssa yksi onnellinen.
kuukausi sitten naimisiin, viimeistään ensi viikolla meistä leivotaan pienen vauvan vanhemmat, raha ei kasva puussa, mutta rakautta ja huumorintajua riittää. olen löytänyt itselleni oikean miehen. <3

sama tilanne kuin aloittajalla tismalleen.
Rahaa olisi kiva olla niin, että joskus olisi varaa ostaa jotain uutta kaupasta itselle, mutta enpähän ainakaan tapa lapsia kehitysmaissa kemikaaleihin...

Eiks tähän saa vastata jos ei oo miestä? No vastaan kuites :whistle:

Miul on mahottoman ihana perhe :heart: (Tuohon lukeutuu mukaan vanhemmat, sisarukset ja muut lähisukulaiset ), ihania ystäviä :heart: Rahaa ei liiemmin ole, mutta ei se oo koskaan miun onnellisuutta lisänny tai vähentäny, siihen vaikuttaa ihan muut asiat... Työtänikin rakastan :heart:

Me ollaan onnellisia, vaikka molemmat työttömiä, vuokralla asutaan, ja joka penni on laskettava, mut silti ollaan onnellisia että ollan yhdessä ja että meillä on nämä kolme ihanaa lasta.

kyllä täällä onnellisia ollaan vaikka rahat on tiukilla, ei ole omaa taloa ja lapsetkin just nyt sairastaa...mutta aurinko lämmittää ikkunasta ja saa mieleen ne kaikki mukavat asiat joita vio lasten kanssa tehdä kesällä ja joihin ei menekään rahaa..vaikka miehen kanssa tiuskittukin tässä vajaa viikko, tiietään että kummatkin on väsyneitä ja kyllä tää taas tästä nousee ylöspäin