Kuinka moni on ollut varma jostain sairaudesta googlen takia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan google
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan google

Vieras
Googlettamalla siis tehnyt diagnoosin itselleen tai jollekin muulle?

Päätin etten enää kertaakaan googleta yhtäkään oiretta mistään; olen nimittäin jo lähes jokaiselle perheenjäsenelle löytänyt jonkun kamalan sairauden. Ja mitä enemmän googletan, sitä enemmän löydän oireita ja olen varma että jokaisella on jotain. :/
 
Siis jos lapsella vaikka mustelmia paljon kun rynyää joka paikassa ja kiipeilee ja kulkee juoksemalla jonka takia kompastelee..... niin googletan mustelmista ja löydän yhteyden leukemiaan...... jonka jälkeen googletan leukemian ja alan löytämään oirekuvia muustakin. Ja aiemmin terve lapsi joka vaan kompuroi kun on niin kiire joka paikkaan, onkin silmissäni yhtäkkiä kamalan sairas ja näen kaikenmaailman oireet. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Siis jos lapsella vaikka mustelmia paljon kun rynyää joka paikassa ja kiipeilee ja kulkee juoksemalla jonka takia kompastelee..... niin googletan mustelmista ja löydän yhteyden leukemiaan...... jonka jälkeen googletan leukemian ja alan löytämään oirekuvia muustakin. Ja aiemmin terve lapsi joka vaan kompuroi kun on niin kiire joka paikkaan, onkin silmissäni yhtäkkiä kamalan sairas ja näen kaikenmaailman oireet. :/

Ja siis tämä vaan esimerkkinä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
minä, nyt menossa päänmagneettiin, saa nähä oonko oikeessa :ashamed:

Pääsetkö magneettirekkaan?

onko se joku isompi häkkyrä? mä en tiedä vielä minkämallinen mun magneetikuvauslaite on. niitä on vissiin erilaisia. kutsun pitäis tulla jo pian sinne. kuukausi sitten olin neurolla joka laittoi lähetteen. sanoi että menee joku 3-4 vko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
minä, nyt menossa päänmagneettiin, saa nähä oonko oikeessa :ashamed:

Pääsetkö magneettirekkaan?

onko se joku isompi häkkyrä? mä en tiedä vielä minkämallinen mun magneetikuvauslaite on. niitä on vissiin erilaisia. kutsun pitäis tulla jo pian sinne. kuukausi sitten olin neurolla joka laittoi lähetteen. sanoi että menee joku 3-4 vko.

Jos menet kaupunginsairaalaan, niin se tehdään rekka-autossa :). Kuulostaa typerältä mutta on oikeasti tosi toimiva ratkaisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
minä, nyt menossa päänmagneettiin, saa nähä oonko oikeessa :ashamed:

Hui, mitä oireita sulla on? :o Mitä olet "googlettanut"?

2v sitten googletin "jalkojen voimattomuus" joka isku mut ms taudin sivustoille. mulla paljon oireita ollut jo parivuotta, jotka nyt pahentuneet. näköhäiriöt, päänsärky, puutumiset, tuntohäiriöt, väsymys, krampit, sisäinen vapina, kaatava huimaus, huono tasapaino yms paljon muuta. nyt tälä hetkellä mulla on "värinähälytin" jalassa, ja pohje krampissa joka vaikeuttaa kävelyä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
minä, nyt menossa päänmagneettiin, saa nähä oonko oikeessa :ashamed:

Pääsetkö magneettirekkaan?

onko se joku isompi häkkyrä? mä en tiedä vielä minkämallinen mun magneetikuvauslaite on. niitä on vissiin erilaisia. kutsun pitäis tulla jo pian sinne. kuukausi sitten olin neurolla joka laittoi lähetteen. sanoi että menee joku 3-4 vko.

Jos menet kaupunginsairaalaan, niin se tehdään rekka-autossa :). Kuulostaa typerältä mutta on oikeasti tosi toimiva ratkaisu.

aha, ok =)
 
Olen tehnyt itselleni diagnoosin kurkkupaiseesta. Kova kurkkukipu ja säteili korvaan ja mitä lie oireita olikaan. En käynyt lääkärissä, vaan parani itsekseen, mutta ehdin jo olla varma hetken, että minulla on kurkkupaise. Koskaan aikaisemmin ei moista kipua ollut kurkussa.
 
Googlannut en ole,mutta aikoinaan esikoisen kanssa hankin lasten lääkärikirjan.silloin ei ollut edes googela tai nettiä.Piti lopettaa sen lukeminen kin löysin heti vauvasta oireet aivovauriosta ödeemään :laugh:
 

Yhteistyössä