Kuinka moni on ollut töissä ihan äitiyslomaan asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saikulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saikulla

Vieras
Minä en, ekassa raskaudessa jäin pois rv27 maissa, kun vaan en jaksanut enää ja nyt oli kova toive, että jaksaisin ja pystyisin pitempään, mutta toisin kävi, jäinkin saikulle jo rv26. Ekassa tein vielä oikeastaan pelkkää yötyötä, joka se rasitti, mutta nyt olen ollut päivähommissa, mutta ei se fysiikka sittenkään kestänyt ja tälle kertaa mulla on ollut pieniä vaivoja raskaudesta, jotka ovat haitanneet työntekoa, kuten jatkuva vessahätä ja töissä kun ei voi vessassa paljoa käydä, kun ei ole sitä vessaa missä kävisi :)

Toimistotyötä olen tehnyt ja ihan hyvin jaksanut äitiysloman alkuun asti. Ainoastaan sitä vähän stressasin kun meillä oli aina kova kiire ja työ henkisesti stressaavaa, että vaikuttaako jotenkin haitallisesti vauvaan.

Päivääkään en raskauden takia ollut sairauslomalla, raskaana ollessa olin kaksi päivää poissa flunssan takia, mutta en muuta.

Jatkoin töissä vielä äitiysloman aikanakin, olo oli kaikinpuolin hyvä ja kun töistä maksetaan parempaa palkkaa kuin mitä kelalta saa niin jatkoin töissä :)

Ekassa raskaudessa olin ihan äitiysloman alkuun töissä. Yötyö ja fyysisesti raskas, joskus tein päälle vielä päivähommia ja päivät meni pitkiksi. Mitään muita vaivoja ei ollut, mutta supisteli välillä rajustikin ja sillon yritin ottaa rauhallisemmin. Supistukset hävis kuin seinään kun jäin äitiyslomalle...

Tässä tokassa raskaudessa toivon pystyväni työskentelemään sinne ä-lomaan asti, katotaan miten käy... Jäin töistä kesäks just hoitovapaalle kun tulin raskaaksi ja paluu töihin ois kolmen viikon päästä, eli en tiedä vielä mitä masukas tykkää mun työrytmistä kun kesän oon ottanut aika rauhallisesti...

Jep, ihan virallisen Kelan määrittelemän äitiysloman alkuun asti. :) Flunssan ja korvatulehduksen takia tosin olin muutaman päivän sairaslomalla joskus viimeisen kolmanneksen alkupuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja saikulla:
Minä en, ekassa raskaudessa jäin pois rv27 maissa, kun vaan en jaksanut enää ja nyt oli kova toive, että jaksaisin ja pystyisin pitempään, mutta toisin kävi, jäinkin saikulle jo rv26. Ekassa tein vielä oikeastaan pelkkää yötyötä, joka se rasitti, mutta nyt olen ollut päivähommissa, mutta ei se fysiikka sittenkään kestänyt ja tälle kertaa mulla on ollut pieniä vaivoja raskaudesta, jotka ovat haitanneet työntekoa, kuten jatkuva vessahätä ja töissä kun ei voi vessassa paljoa käydä, kun ei ole sitä vessaa missä kävisi :)

Tuollainen asia kun wc pitäisi kyllä työnantajan hommata. Sairasloman syy: vessan puute :D

Ekalla kerralla oli ensin kesäloma ja sitten äitiysloma perään, mutta tokalla kerralla olin töissä äitiyslomaan asti, vaikka jalat meni välillä alta, kun vauveli potki kovasti alaselkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuollainen asia kun wc pitäisi kyllä työnantajan hommata. Sairasloman syy: vessan puute :D

Mun työssä vähän mahdoton toteuttaa, nimittäin postinjaossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun työssä vähän mahdoton toteuttaa, nimittäin postinjaossa :)

Tosin on tässä muutakin vaivaa, kun on nuo jalat ja alaselkä niin jumissa, että rappuset ramppaaminen on välillä todella kivuliasta, etenkin se alastulo.

Yhteistyössä