Sun on varmaan pakko käydä mun kansAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä.
Sitä mä tässä vähän ajoinkin takaa, mutten kehannu suoraan pyytää- :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Sun on varmaan pakko käydä mun kansAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä.
No nyt se on sit sovittuAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Sitä mä tässä vähän ajoinkin takaa, mutten kehannu suoraan pyytää- :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Sun on varmaan pakko käydä mun kansAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä.
olen lukenut että se oli aika huono, muutakuin sarjan fanelle koska siinä oli ihania vaatteita ja maisemia. Mutta tosiaan juoni oli huono ja näyttlijöiden repliikit ei yltänyt sarjan tasolle jne. Sen takia en viitsi mennä katsomaan moista roskaa Eipä se ykkönenkää ollut mielestäni hyvä. Ainakaan niin hyvä kun sarja ja jos kakkonen on ihan floppi ollut jossain amerikassa, nii en viitsi tuhlata rahojani ;PAlkuperäinen kirjoittaja rereere:kävin. Näytellään vain kivoja kauniita maisemia, vaatteita ja hienoja huonekaluja ja esineitä. Juonta ei juuri ole, jotenkin tuntui ylipitkältä lomamatkamainokselta..
Kyllä se silti rentoutti, hetken tuntui että oli siellä mukana itsekin kunnes palasi leffasta omaan kotiin..
Jep. =)Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:No nyt se on sit sovittuAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Sitä mä tässä vähän ajoinkin takaa, mutten kehannu suoraan pyytää- :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Sun on varmaan pakko käydä mun kansAlkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä.
Mä pikkuisen nauroin vaan yhdessä kohtaa. Siis siinä missä oli se "kohouma"...Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Kävin katsomassa ja tykkäsin. Se on mulle sopivaa huumoria ja yhdessä kohdassa tuli tippakin linssiin.