Kiitos. Meidän lapset on 4, 7 ja 9v. Kaikki olleet kevät vauvoja, niinkuin tämä tulokaskin. Esikoinen ja kuopuksen ikäeroksi tulee aika tarkalleen 10 vuotta .Ooh! Onnea! Minkä ikäiset sun vanhemmat lapset on? Mekin yritetään neljättä, lapset ovat 06/10, 08/08 ja 12/02.
Täytyy sanoa, että tämä helmikuun vauva oli ihana sen vuoksi, että nautin päivän pitenemisestä. Kun esikoinen syntyi lokakuun lopulla, niin edessä oli pitkä talvi pukemisineen ja yösyöttöineen. Mutta kun tää poika syntyi helmikuussa, niin alati lisääntyvä valo toi virkeyttä. Vuodenajat jakaa ihmiset. Mä olen aivan ehdottomasti kevätihminen. Ja eihän sitä ihan pikkuista kääröä vielä pueta mitenkään. Ainakin meillä kaikki vauvat ovat viettäneet ensimmäisen kuukauden sisätiloissa.Nyt on ihan pakko kysyä Annetelta..Onko kesä vai talvivauva mukavempi?toki kesävauva on helpompi pukea ja näin..Meillä 2 kevätvauvaa ja vaihtelua olisi kiva saada jos kolmas saadaan aikaan
Hih, mulla oli sama tilanne viime keväänä. Ja tärppäsi muuten ekasta kerrasta kun menkat vaan alkoi imetyksen jälkeen, vaikka takana lapsettomuutta ja hoitoja. Niin ja kolmas tulossa nyt siis viikolla 19 ja meidän kuopus on 9kkPientä galluppia aikani kuluksi..Itse yritän vielä hillitä vauvakuumetta kerran vauva tuolta löytyy..Tänään 5kk tyttönen:heart: mieli tekee kovasti kolmatta mutta järki sanoo ettei ihan vielä vaikka tuskin se heti tärppäisikään..