kuinka moni nyt raskaana?tai yrittämässä?

Pientä galluppia aikani kuluksi..Itse yritän vielä hillitä vauvakuumetta kerran vauva tuolta löytyy..Tänään 5kk tyttönen:heart: mieli tekee kovasti kolmatta mutta järki sanoo ettei ihan vielä vaikka tuskin se heti tärppäisikään..;)

annette79
[QUOTE="joku";27033946]Minä. 6+1. Neljäs tulossa :)[/QUOTE]

Ooh! Onnea! Minkä ikäiset sun vanhemmat lapset on? Mekin yritetään neljättä, lapset ovat 06/10, 08/08 ja 12/02.

annette79
Nyt on ihan pakko kysyä Annetelta..Onko kesä vai talvivauva mukavempi?toki kesävauva on helpompi pukea ja näin..Meillä 2 kevätvauvaa ja vaihtelua olisi kiva saada jos kolmas saadaan aikaan:p
Täytyy sanoa, että tämä helmikuun vauva oli ihana sen vuoksi, että nautin päivän pitenemisestä. Kun esikoinen syntyi lokakuun lopulla, niin edessä oli pitkä talvi pukemisineen ja yösyöttöineen. Mutta kun tää poika syntyi helmikuussa, niin alati lisääntyvä valo toi virkeyttä. Vuodenajat jakaa ihmiset. Mä olen aivan ehdottomasti kevätihminen. Ja eihän sitä ihan pikkuista kääröä vielä pueta mitenkään. Ainakin meillä kaikki vauvat ovat viettäneet ensimmäisen kuukauden sisätiloissa.

Äiti28
Pientä galluppia aikani kuluksi..Itse yritän vielä hillitä vauvakuumetta kerran vauva tuolta löytyy..Tänään 5kk tyttönen:heart: mieli tekee kovasti kolmatta mutta järki sanoo ettei ihan vielä vaikka tuskin se heti tärppäisikään..;)
Hih, mulla oli sama tilanne viime keväänä. Ja tärppäsi muuten ekasta kerrasta kun menkat vaan alkoi imetyksen jälkeen, vaikka takana lapsettomuutta ja hoitoja. Niin ja kolmas tulossa nyt siis viikolla 19 ja meidän kuopus on 9kk :)

"..."
Oh... Pakko ihmetellä, kuin jollain voi olla vauvakuume, kun joku 5kk löytyy talosta? Ite olin niin puhki pitkään, etten edes halunnut asiaa miettiä! Kai ne vauvat sit vaan voi olla todella erilaisia.

[QUOTE="...";27034151]Oh... Pakko ihmetellä, kuin jollain voi olla vauvakuume, kun joku 5kk löytyy talosta? Ite olin niin puhki pitkään, etten edes halunnut asiaa miettiä! Kai ne vauvat sit vaan voi olla todella erilaisia.[/QUOTE]

ei mulla esikoisen jälkeen ollut mut nyt on varmaan jo jotenkin niin tottunut että aina pitää olla tekemässä jotain:p ja varmasti osittain vaan hormonien tekosia..
Ja tosiaan jos olisi koliikkia ja muita vaivoja niin tuskin tulis mieleenkään että tehdäänpäs lisää vauvoja:D

Yhteistyössä