Kuinka moni nukuttaa vauvaa ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos niin parvekkeella vai maantasalla? Ja oletko itse kokoajan näköetäisyydellä kun vauva nukkuu siellä? Tänäänkin tuli todistettua että kannattaa kyllä vahtia vauvaa kun ulkona nukkuu, kettu käveli ihan meidän pihan edestä jänis suussa.....ja joka päivä näkyy jäniksiä, fasaaneita ym meidän pihalla vaikkei missään viidakossa asutakaan.....

parvekkeella tai omalla takapihalla ikkunan vieressä. heti kun on lämmintä niin ovi on aina auki. ja hyttyssuoja on keksitty, tai on sellaisia metallisiakin suojia ettei siitä verkosta mene läpi esim orava

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos niin parvekkeella vai maantasalla? Ja oletko itse kokoajan näköetäisyydellä kun vauva nukkuu siellä? Tänäänkin tuli todistettua että kannattaa kyllä vahtia vauvaa kun ulkona nukkuu, kettu käveli ihan meidän pihan edestä jänis suussa.....ja joka päivä näkyy jäniksiä, fasaaneita ym meidän pihalla vaikkei missään viidakossa asutakaan.....
En kyllä olis huolissani paitsi jos ketulla olis vauva suussa...

Fasaanit ovat tietysti verenhimoisia petoja.

Maantasolla nukkuu, en vahdi, ikkuna on auki niin kuulen. Luotan vauvan hälytysjärjestelmään.

Noh meillä nukutetaan joo parvekkeella ja joskus mennää ulos käveleen vaunujen kanssa meil tyttö nukkuu paremmin ulkona. ja ikkuna auki niin kuulee koska herää ja itse tietenkin istun lähel ja olen koneel ei meil sen tarkemmi vahdita eik oo tarve koska asutaan toisessa kerroksessa kaukana maan tasalta.

Meillä nukutetaan baby ulkona, autokatoksessa (avokatos siis ). En näe vaunuja ikkunasta, mut ovelta käyn kyllä usein kuikkaamassa. Ja itkuhälyytin on aina päällä.

ulkona lähes aina edelleenkin (vauva 10kk). takaovella johon olkkarin ikkunat mutta nytten talven mentyä useimmiten etuovella kuistilla kun sinne ei paista aurinko. sinne en näe mutta itkuhälystä kuulen kyllä kun vauva herää tms.

Meillä nukkuu aina takapihalla vaunuissa. Keittiöstä/olkkarista on näköyhteys koko ajan ja itkuhälytin päällä.

Nyt nukkuu autossa ja istun koneella ja vahtaan ikkunasta. Itkuhälytin on kyllä, mutta etupihalla saattaa kulkea muitakin niin en uskalla jättää vahtimatta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:

Maantasolla nukkuu, en vahdi, ikkuna on auki niin kuulen. Luotan vauvan hälytysjärjestelmään.

juu, kyl ne pupuset ja fasaanit vaanii vauvoja :o Ja oon nukuttanu ulkona, aina näköyhteys ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
En nukuta kun mies polttaa pervekkeella.

mite se siihe liittyy?? :o
voi kai sitä "reunassa" polttaa....

En mäkään nukuttaisi parvekkeella mihin mies menee röökille. Siin tapauksessa miehen pitäis suunnilleen roikkua parvekkeen ulkopuolella. Mun mies ei polta mutta naapureidenkin röökikrääsät tulee oikeen hyvin meidän parvekkeelle niin eiköhän ne siinä omassakin hyvin pyöris.

Aidatulla takapihalla nukutan ja näen vaunut kokoajan olkkarin ikkunasta.

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:

Mistä näitä viisastelijoita sikiää joka ketjuun? Ja aika huolestuttavaa kyllä jos vasta siinä vaiheessa huolestut kun vauva on suussa.....

En nukuta...jotenkin en vaan osaa.

Tuolla vauvalla ei ole vielä minkäänlaista rytmiä ja taaperoakaan en ole koskaan ulos nukuttanut. Jotenkaan en osaa olla rennosti jos lapset nukkuu ulkona. Meillä on kyllä aidattu pihan eli koirat voisivat vahtia lasten unta ja mä olen itse kyllä ihan lähellä, eli maksimissaan 6 metrin päässä, mutta jotenkin siltikin se vaan tuntuu pelottavalta.

Jos joku hullu vaika varastaa lapset tai ne putoaa tai ihan mitä tahansa :/

Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja prinsessa:

Nii just? munki ukko polttaa partsil vaik neiti sie nukkuukin. sivuun menee ja sillai ettei mee sauhut vaunuihi.

just juu! varmasti menee ne savut vaunuun jos samalla parvekkeella vauva nukkuu ja joku polttaa. Ottakaa nyt järki käteen! jos ette muuten usko niin testatkaa jollain mittarilla.

Nii just? munki ukko polttaa partsil vaik neiti sie nukkuukin. sivuun menee ja sillai ettei mee sauhut vaunuihi.

savut menee vaunuun! Miksi altistaa vauva tupakansavulle turhaan?kai sun mies voi sen pari tuntia olla polttamatta tai käydä vaikka talon etupihalla?

Alkuperäinen kirjoittaja elias:

just juu! varmasti menee ne savut vaunuun jos samalla parvekkeella vauva nukkuu ja joku polttaa. Ottakaa nyt järki käteen! jos ette muuten usko niin testatkaa jollain mittarilla.

Kyl muuten oikeasti menee savut vaunuun. meil tuli tupakin haju jopa sisälle kerrostalos kun asuttiin kun alakerran parvekkeella polttivat ja meil oli partsin ovi auki.

Yhteistyössä