Kuinka moni nainen osaa vaihtaa autoon renkaat??

rietas
Osaan. Pelkään eniten sitä, että sörkkään tunkin väärään kohtaan ja hajotan auton sillä :D

No, ei oo kyllä tarvinnu vaihtaa renkaita sen jälkeen, kun mulla katkes yksi pultti...
 
osaan, mutta en silti tee sitä ku pakon edessä :) eli jos olen liikenteessä yksin ja rengas puhkee.
Ja osaan myös vaihtaa öljyt, mutta en tee sitäkää jos ei ole pakko. Ja osaan myös vaihtaa hehkut, mutta sitäkää en tee ellei ole pakko. Ainoa mitä vaihdan vapaaehtoisesti on pyyhkijänsulat :D
 
Viimeksi muokattu:
En, ainakaan vielä. Eilen veli vaihtoi ja kyllä mun se pitäisi itse opetella, ettei aina joudu sukulaiset mun puolesta sitä tekemään. Joten lisätään tulevaisuuden tavoitteisiin. Eiköhän tuon jopa pysty saavuttamaankin:)
 
Juu osaan. Viime syksynä onnistuin kuitenkin laittaan kaikki renkaat "väärin päin", eli pyörimissuunta väärin :)
Katsastusmiestä nauratti, mutta mua ei enää siinä vaiheessa, kun piti vaihtaa oikeen päin. Oli kauhee arpominen, että miten se olis helpoin tehdä ja naisenlogiikalla päädyin käyttään kahta tunkkia, niin meni kivuttomasti.
 
Kyllä osaan. Mutten vaihda. Mies tekee sen ihan mielellään, on kuulemma mukavaa puuhaa.
Itsehän sen tekisin, jos ei mies sitä tekisi.

Jotenkin vielä voin sen käsittää, että nainen heittäytyy avuttomaksi ja vaihdattaa renkaat liikkeessä, mutta että miehet tekee sitä myös.. noh, minun päähäni se ei vaan mahdu. Vaikka iso pää onkin :xmas:
 
Osaan vaihtaa renkaat tarvittaessa. Samoin myös öljyt, polttimot, pyyhkijänsulat, ilmasuodattimen jne. Onpa sitä pakoputkikin tullut joskus nuorena likkana vaihdettua. Nykyään vien suosiolla huolto- ja rengasliikkeeseen auton. Ei vanhana enää vitsi itse äheltää. :D
 
Osaan mutta mieluummin olen assarina kun mies tai isä vaihtaa. Eli pyöritän renkaat paikalleen ja käytän tunkkia mutta annan miesten tehdä ne voimaa vaativat pulttien avaukset ja sulkemiset sekä renkaanpaineiden tarkastamiset. On jotenkin varmempi olo kun joku "asiantuntija" on sen tehnyt kuin jos itse pitäisi. Mutta olen mä ihan itsekin vaihtanut muutaman kerran renkaat ja kerran jopa tien päällä vararenkaan puhjenneen tilalle.
 

Yhteistyössä