Kuinka moni muu ei enää jaksaisi vauva rumbaa??

no joo. Oon nuori ja vasta yksi lapsi, mutta oli niin vaikeaa raskautuminen, raskausaika ja kaikki pojan terveydelliset ongelmat, että alkaa olla paukut lopussa. Tuntuu, että en todellakaan jaksaisi toista. Mutta voihan se olla, että lopulta aika kultaa muistot.
 
No pikkuhiljaa on alkanu tuntuu sille että saa jäädä lapsiluku yhteen. Muutenkaan ei toi tilanne oo ny sellanen että tässä lasta alkais tekeen ja muutenki.. Tyttö nyt 4,5 v, oli koliikit ja kaikki, valvotti pitkästi toista vuotta. Nyt ku aattelee että kaikki alkais uusiks.. :eek:

Never say never mutta aika epätodennäköistä..
 
:wave: Vaikka tää kakkonen on ollut todella helppo vauva niin kaksi lasta riittää (ei ole mitään tukiverkostoja eikä taloudellisestikaan 3 olisi järkevää meille). Tietyllä haikeudella ajattelen tätä asiaa nyt kun pieni on 7kk, mutta näin on näreet...
 
viekku
Tokan jälkeen oltiin miehen kaa ehdottomasti et, EI EI EI enää lapsia tähän taloon... ja toisaalta olen edelleen sitä mieltä, sillä nyt on äidin uran ja "oman elämän" aika.... mutta en sit tiedä viiden vuoden päähän... vieläkö sitä jaksais kolmekutosena vauvoja...?
 
Neljäkymppinen
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Tokan jälkeen oltiin miehen kaa ehdottomasti et, EI EI EI enää lapsia tähän taloon... ja toisaalta olen edelleen sitä mieltä, sillä nyt on äidin uran ja "oman elämän" aika.... mutta en sit tiedä viiden vuoden päähän... vieläkö sitä jaksais kolmekutosena vauvoja...?
Heh..No mä sain kolmannen lapseni kolmekutosena. Eikä se siihen jäänyt. Kolmekasina sain vielä neljännen lapseni, onkohan tää sitten jo viimeinen? :) Itselle kyllä piisais nämä hyvin.
 

Yhteistyössä