Kuinka moni mies on pannut teitä yhden illan/yön aikana. Entäs yhden viikonlopun tai esim. festarien aikana?

• Viestiketjun aloittaja LittleBird
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No satunnaisia kimppakivoja on ollut mutta muuten muistaakseni enimmillään kahta.

Mieleen on tosin jäänyt yksi yksittäinen ihminen vuorokauden/viikonlopun aikana, hän halusi useammin kuin kukaan muu tapaamistani.
Armeijasta lomilla ollut entuudestaan tuntematon kundi tikkasi mua koko illan ja yön hotellissa, hän tuli lukuisia kertoja. Mulla meinasi viimeisillä kerroilla jo väsy tulla. Käänsin jo kylkeä, tiedä monennenko session jlk. ja taas tunsin kuinka hänellä jöpötti mun peppua vasten ja hänen kädet hakeutuivat mun rinnoille!
Ajatukseni olivat: ei voi olla totta - ei kai taas!😂 Aina sitä kuitenkin itsekin innostui ja olin valmis uuteen orgasmiin. Oli ihan älyttömän kiihottavaa huomata kuinka paljon hän halusi minua, silmistäkin näki.
Onneksi lopulta rauhottui ja sammui tullessaan, nukuttiin kiinni toisissamme pitkälle seuraavaan päivään.😁

t. Lispetin suorituskykyisimmät miehet osa 1. 😁

Oliko seksiä enää lisää aamulla?

vierailija
Mä nussin kerran anaaliin kahta naista saman panon aikana. Aamulla tuli käymään toisen serkku ja sen pimppiä ”nuolin” salaa juoksutrikoiden läpi taakaapäin.
t. suht iso varusteinen

Yhteistyössä