No mulla on pari tapausta. Ensimmäinen oli festarilla Nummirock -93, jolloin tuli mentyä oman miehen kanssa festarille ja seksiäkin teltassa harrastettiin. Sit tuli ihan helvetillinen riitä, mies lähti kotiin ja kostoksi iskin seuraavana päivänä kaksi miestä (ei samaan aikaan).
Toinen kerta oli juhannus -95 ja olin sinkkuna tuolloin. Oltiin yhdellä mökillä jossa oli varmaan 30 vierasta. Tunsin noista ehkä 10 ja loput vieraita. Sauna oli ollut lämmin koko päivän ja ryypisketyäkin tuli. Juhannusyönä joskus neljän jälkeen saatiin tyttökaverin kanssa idea että mennään saunaan. Vitsillä heitettiin parille valveilla olevalle jannulle, että selän pesijöitä tarvitaan. Oltiin oltu kaverin kanssa vähän aikaa saunassa ja sitten nämä pari kaveria oikeasti tuli saunomaan meidän kanssa.
Oltiin jonkin verran tuiskeessa, mutta ei missään räkäkännissä. Mä sitten vitsillä heitin että miks te tulitte häiritsemään kun olin aloittamassa rakastelee minun tyttökaveria. Vitsinä sitten suutelin kaveriani ja jotenkin tuli innostuttua puristelee sen rintoja. Tästä tuli mun eka (ja oikeastaan viimeinen) lebokokeilu. Huomasin että kaverini kiihottu tuosta ja siirryn hyväilemään sen klittaa. Tässä vaiheessa myös nää kundit tuli kuvioihin ja kaverini otti suihin toiselta ja runkkasi toista. Me oltiin kaverin kanssa ihan kuumana ja tyttökaverini tuli kun nuolin sitä. Tän jälkeen se tuli jotenkin takaisin maan pinnalle ja nolona lähti tosi nopeesti pois. No, mä ymmärrän kyllä kun se oli suhteessakin.
Minä taas en voinut itselleni mitään ja jatkoin näiden kavereiden kanssa. Olin itse aivan poltteissa kun toi kaverini "tuli kasvoilleni" ja olisin halunnut että sekin olisi nuollut mulle orkun. Koska nämä jannut olivat lievästi sanoen valmiudessa, niin harrastin ensimmäistä kertaa elämässäni lesboseksin lisäksi ryhmäseksiä.
Onko mun sitten laskettava että olen harrastanut yhden vuorokauden aikaan kolmen kanssa? Ilmeisesti. Nyt naimisissä olevana kahden lapsen äitinä tulee vieläkin kummasti kuumotusta kun muistelen tätä.