Kuinka moni mies on pannut teitä yhden illan/yön aikana. Entäs yhden viikonlopun tai esim. festarien aikana?

• Viestiketjun aloittaja LittleBird
  • Ensimmäinen viesti
"Naomi"
Yhden ainoan kerran on ollut muutaman tunnin sisällä kaksi eri miestä. Yöllä kävin panemassa erään miehen kanssa ja sitten aamupäivällä kotona panin avomieheni kanssa. No suhde veteli viimeisiään ja tuosta pettämisestä tajusin, että suhde on parempi lopettaa.

Kahta miestä ei ole ollut yhtä aikaa eikä tule olemaan. Mua ei kiinnosta ryhmäjutut.

hah !
Kaks samanillan aikana. Molemmat oli eksiä joilta pyysin palvelusta, palkaks sai panon. Toinen kuljetti uuden pesukoneen, toinen asensi sen. Molemmat surkeita sängyssä joten tiesin et pano kestää korkeintaan pari mintsaa, sen kesti ja ukko ulos. Molemmat oli olleet kusipäitä suhteessamme ja toinen oli pettänyt, joten kalavelat maksettu samalla ;).

"vieras"
Kaks samanillan aikana. Molemmat oli eksiä joilta pyysin palvelusta, palkaks sai panon. Toinen kuljetti uuden pesukoneen, toinen asensi sen. Molemmat surkeita sängyssä joten tiesin et pano kestää korkeintaan pari mintsaa, sen kesti ja ukko ulos. Molemmat oli olleet kusipäitä suhteessamme ja toinen oli pettänyt, joten kalavelat maksettu samalla ;).
Kalavelat maksettu? Sun mielestä pillun saaminen vastaa pesukoneen kuljetusta ja asennusta? Tais kyllä nyt ne miehet saada jotain enemmän kuin sinä :D

Itsellä nuorena sinkkuna perjantaina yks tuttu mies (fuckbbuddy) ja seuraavana iltana yhdenillan juttu toisen miehen kanssa.

"vieras"
Kerran pantiin poikien kanssa yhtä liftarityttöä, aika nuori likka, ja tämä neito sai viideltä mieheltä kahden tunnin aikana. Jotkut meistä santsasivat ja paljaalla pantiin.

Äiti Tyytyväinen
Kerrotaan nyt sitten. Mies ei tiedä paljoakaan menneestä elämästäni.
Nuorempana, 16-18 vuotiaana kiertelin festareilla. Jokaisella festariviikonloppuna tuli oltua ainakin kahden kanssa. Koskaan ei kimpassa. Kerran Virtain Rantarockissa olin neljän eri kundin kanssa. Taisivat kaikki mahtua saman vuorokauden sisään. Humalassa en ollut, enkä myös hyväksynyt humalaista kaveria.

Kivahan niitä aikoja on muistella. Taitaa vaan kohta tyttäret alkaa kinumaan festareille.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Tyytyväinen;28692659:
Kerrotaan nyt sitten. Mies ei tiedä paljoakaan menneestä elämästäni.
Nuorempana, 16-18 vuotiaana kiertelin festareilla. Jokaisella festariviikonloppuna tuli oltua ainakin kahden kanssa. Koskaan ei kimpassa. Kerran Virtain Rantarockissa olin neljän eri kundin kanssa. Taisivat kaikki mahtua saman vuorokauden sisään. Humalassa en ollut, enkä myös hyväksynyt humalaista kaveria.

Kivahan niitä aikoja on muistella. Taitaa vaan kohta tyttäret alkaa kinumaan festareille.
Toivottavasti tyttäret tulevat äitiinsä b:pd

Kauhee mamma
No mulla on pari tapausta. Ensimmäinen oli festarilla Nummirock -93, jolloin tuli mentyä oman miehen kanssa festarille ja seksiäkin teltassa harrastettiin. Sit tuli ihan helvetillinen riitä, mies lähti kotiin ja kostoksi iskin seuraavana päivänä kaksi miestä (ei samaan aikaan).

Toinen kerta oli juhannus -95 ja olin sinkkuna tuolloin. Oltiin yhdellä mökillä jossa oli varmaan 30 vierasta. Tunsin noista ehkä 10 ja loput vieraita. Sauna oli ollut lämmin koko päivän ja ryypisketyäkin tuli. Juhannusyönä joskus neljän jälkeen saatiin tyttökaverin kanssa idea että mennään saunaan. Vitsillä heitettiin parille valveilla olevalle jannulle, että selän pesijöitä tarvitaan. Oltiin oltu kaverin kanssa vähän aikaa saunassa ja sitten nämä pari kaveria oikeasti tuli saunomaan meidän kanssa.

Oltiin jonkin verran tuiskeessa, mutta ei missään räkäkännissä. Mä sitten vitsillä heitin että miks te tulitte häiritsemään kun olin aloittamassa rakastelee minun tyttökaveria. Vitsinä sitten suutelin kaveriani ja jotenkin tuli innostuttua puristelee sen rintoja. Tästä tuli mun eka (ja oikeastaan viimeinen) lebokokeilu. Huomasin että kaverini kiihottu tuosta ja siirryn hyväilemään sen klittaa. Tässä vaiheessa myös nää kundit tuli kuvioihin ja kaverini otti suihin toiselta ja runkkasi toista. Me oltiin kaverin kanssa ihan kuumana ja tyttökaverini tuli kun nuolin sitä. Tän jälkeen se tuli jotenkin takaisin maan pinnalle ja nolona lähti tosi nopeesti pois. No, mä ymmärrän kyllä kun se oli suhteessakin.

Minä taas en voinut itselleni mitään ja jatkoin näiden kavereiden kanssa. Olin itse aivan poltteissa kun toi kaverini "tuli kasvoilleni" ja olisin halunnut että sekin olisi nuollut mulle orkun. Koska nämä jannut olivat lievästi sanoen valmiudessa, niin harrastin ensimmäistä kertaa elämässäni lesboseksin lisäksi ryhmäseksiä.

Onko mun sitten laskettava että olen harrastanut yhden vuorokauden aikaan kolmen kanssa? Ilmeisesti. Nyt naimisissä olevana kahden lapsen äitinä tulee vieläkin kummasti kuumotusta kun muistelen tätä.

entinen opiskelija
Viikonlopun aikaan on paras saldo ollut kolme eri miestä, joista yksi pari kertaa. Eli siis neljästi harrastanut pe-su välissä. Ja siitä oikeastaan lähtikin meidän juttu tämän kahden kerran kaverin kanssa liikkeelle. Olin oikeastaan aika otettu, kun tuli juttusille toisen kerran. Eikä vaan katsellut muita naisia.

Parhaana päivänä on toki harrastattu seksiä varmasti yli viisi kertaa vuorokaudessa, mutta kenelläpä ei alkuhuumassa olisi aktiivista.

"Huh"
No mulla on pari tapausta. Ensimmäinen oli festarilla Nummirock -93, jolloin tuli mentyä oman miehen kanssa festarille ja seksiäkin teltassa harrastettiin. Sit tuli ihan helvetillinen riitä, mies lähti kotiin ja kostoksi iskin seuraavana päivänä kaksi miestä (ei samaan aikaan).

Toinen kerta oli juhannus -95 ja olin sinkkuna tuolloin. Oltiin yhdellä mökillä jossa oli varmaan 30 vierasta. Tunsin noista ehkä 10 ja loput vieraita. Sauna oli ollut lämmin koko päivän ja ryypisketyäkin tuli. Juhannusyönä joskus neljän jälkeen saatiin tyttökaverin kanssa idea että mennään saunaan. Vitsillä heitettiin parille valveilla olevalle jannulle, että selän pesijöitä tarvitaan. Oltiin oltu kaverin kanssa vähän aikaa saunassa ja sitten nämä pari kaveria oikeasti tuli saunomaan meidän kanssa.

Oltiin jonkin verran tuiskeessa, mutta ei missään räkäkännissä. Mä sitten vitsillä heitin että miks te tulitte häiritsemään kun olin aloittamassa rakastelee minun tyttökaveria. Vitsinä sitten suutelin kaveriani ja jotenkin tuli innostuttua puristelee sen rintoja. Tästä tuli mun eka (ja oikeastaan viimeinen) lebokokeilu. Huomasin että kaverini kiihottu tuosta ja siirryn hyväilemään sen klittaa. Tässä vaiheessa myös nää kundit tuli kuvioihin ja kaverini otti suihin toiselta ja runkkasi toista. Me oltiin kaverin kanssa ihan kuumana ja tyttökaverini tuli kun nuolin sitä. Tän jälkeen se tuli jotenkin takaisin maan pinnalle ja nolona lähti tosi nopeesti pois. No, mä ymmärrän kyllä kun se oli suhteessakin.

Minä taas en voinut itselleni mitään ja jatkoin näiden kavereiden kanssa. Olin itse aivan poltteissa kun toi kaverini "tuli kasvoilleni" ja olisin halunnut että sekin olisi nuollut mulle orkun. Koska nämä jannut olivat lievästi sanoen valmiudessa, niin harrastin ensimmäistä kertaa elämässäni lesboseksin lisäksi ryhmäseksiä.

Onko mun sitten laskettava että olen harrastanut yhden vuorokauden aikaan kolmen kanssa? Ilmeisesti. Nyt naimisissä olevana kahden lapsen äitinä tulee vieläkin kummasti kuumotusta kun muistelen tätä.
Tän jutun takia piti käydä kädellä!

Ilokki
Se oli perjantailähtö Stadista Tukholmaan. Me kaksi avovaimoa. Samalla laivalla oli ryhmä virolaismiehiä ja jotenkin vaan lähennyttiin kaverini kanssa kahden miehen kanssa jo aika aikaisessa vaiheessa. Jossain vaiheessa iltaa olinkin sitten hytissäni toisen uroon kanssa ja tapahtui se mitä molemmat halusimmekin. Kaverini tuli puolen yön aikaan hyttiin aika tuiskeessa toisen virolaisen kanssa. He riisuivat itsensä ja kellahtivat vuoteelle. Toimintaa oli heilläkin, mutta sitten kaverini vaan sammui. Minua pannut mies pukeutui ja lähti omaan hyttiinsä ja jäin näiden kahden kanssa hyttiimme. Kävin vessassa ja kun tulin sieltä, niin se toinen kaveri olikin minun sängyssäni ja ystävättäreni nukkui, alasti paikat paljaana. Siinä aprikoin ja kömmin sitten omaan sänkyyni uuden miehen viereen. Hän olikin valmis vaikka mihin ja sain taas. Aamulla hän oli poissa. Se oli saman yön aikana kaksi.

Päivä kului hytissä nukkuen ja itseään parannellen. Tukholma sai sillä kertaa jäädä katsastamatta. Mutta illalla meno laivalla jatkui. Nyt nesteitä harkiten nauttien. Mutta. Mutta kumminkin eräs lahtelaismies sai ympäripuhuttua ja vietin yöni hänen hytissään. Se oli yhtä rakastelua melkein koko se aika minkä hänen vieraana olin. Aamu aamiaisella ystävättäreni kanssa oli hiljainen. Hänellä oli morkkis, minulla ei.
Kotona odotti avomies ja näyttelin kilttiä. Menin hänen kanssaan sänkyyn ja pantiin. Olisikohan se ollut jotain alitajuista korvausta miehelleni kaiken sekoiluni jälkeen. Eli taas kaksi vrk:n aikana ja viikonlopun saldona oli neljä eri miestä.

Nyt en tähän enää rupeaisi. Naimisissa oleva ja yhden lapsen äiti. Mies vaan ei ole se entinen avo.

no helvetti sentään
Mikä siinä sekstaamisessa on joidenkin mielestä niin ihmeellistä, että jos joku tykkää nauttia siitä useamman kanssa ja tiheämmin, niin huoraksi haukutaan?

"Kukkatyttö"
No mulla ei oo sillalailla useita yhden viikolopun aikan, mutta on mulla yksi ryhmäseksikokemus jossa oli mun mies ja nettituttavuusnainen. Eli vois sanoa että 1,5 vuorokaudessa, kun en oikeastaan ole edes bi.

Pro tunnustaja
Tässä on anonyyminä helppo tunnusta yksi asia, työskentelin prostituoituna (ihan yksityisenä sellaisena) opiskeluaikoinani. Käytännössä tienasin koko yliopisto-opiskeluaikanani vatltaosan rahoistani näin ja siihen sattui myös saman vuorokauden sisään parikin asikasta. Mitään huonoja muistoja ei jäänyt, koska olin hyvin tarkka asiakkaistani. Käytännössä varakkaampia vanhempia herrasmiehiä ja muutama niin vetävä nuorempi mies, että olisin antanut ilmaiseksikin. ;)

Mä olen kimppasekstannut seitsemän ihmisen kanssa. yksi niistä tosin oli nainen enkä kyllä varsinaisesti nainut kuin kahden kanssa. Joten kaksi jää vastaukseksi kahden tunnin aikana ja samoin viikonlopun aikana.

Yhteistyössä