Kuinka moni LAULAA lapselle unilaulun/lauluja,iltasadun sijaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Minä itse teen näin=) Kun mennään pienempien kanssa nukkumaan niin alan laulamaan niille mm.tuu-tuu tupakkirullaa,pieni tytön tylleröistä,nuku nuku nurmilintua yms.Siinä laulaessa sit lapset nukahtaa eikä tarvi istua tai makoilla jossain ja siirtyä siitä sit omiin sänkyihin iltasadun jälkeen.Toi laulu kirjan sijaan on mun mielestä rennompi kaikille osapuolille =)

meillä lauletaan, välillä luetaan. Nyt taas lapset innostuneet enemmän lauluista. Minä käyn yleensä niitä tunnetuimpia lauluja läpi eli Sininen uni, pieni tytön tylleröinen, Buff lohikäärme, hauva ikkunassa, leipuri hiiva, vaahteranmäen Eemeli jne jne...

Meillä tehdään molemmat, eli ensin luetaan iltasatu (joko minä tai isä ) ja sitten minä laulelen vielä unilaulun (Lounatuuli, Sininen uni, Lapinäidin kehtolaulu, peikkoäidin laulu,...)

Mä laulan tuon vauvan uneen, se nukahtaa ja rauhoittuu niin helopsti. Isommalle laulan joskus, luen joskus (siis illalla) mutta me usein lauletaan yhdessä aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laulan tuolla vauvalle Olkun iltalaulun, sitten kun alkaa kirjat kiinostamaan niin toki myös luetaan..

Hei löytyykö sulta sanoja??? oon menny vuosien takaisen muistin varassa ja etsinyt näitä sanoja.

"Pimeys saapuu hiljalleen,taivaanisä tähdet sytyttää..."
Eikö olekin kyse samasta biisistä!!!!

Kiitos jos viitsit kirjoittaa

Minä laulan vauvalle pari laulua illalla, aloin laulamaan kun huomasin, että tyttö päivälläkin nukahti syliin jos jotain lauleskelin :heart: "pii pii pikkuinen lintu" on meidän suosikki :DD

Lisää pitäis lauluja opetella, meille tuli juuri postissa jostain kirjakerhosta näytekirjeen mukana lasten parhaat unilaulut-cd. Sitä kuunnellaan myös jos en itse laula.

Meillä lauletaan pienimmälle. Hän on vielä sen verran pieni, ettei jaksa satuja kuunnella. Laulut on laulettu ihan vauvasta asti ja niihin on tottunut nukahtamaan. Itse pelailen kännykkäpelejä siinä laulaessani. Ei tarvii enää paljon sanoja miettiä, kun tulevat jo niin selkäytimestä ;) Lauluina siis Pieni pojan palleroinen, Sininen uni ja Suojelusenkeli.

Meillä lapset 2v ja 4v. Joka ilta molemmat saa valita iltasadun ja ne luetaan ensin, molemmat ovat silloin alasängyssä. Sen jälkeen isompi omaan sänkyyn ja lauletaan vielä sininen uni. Siitä nuo ei enää tingi, kun ovat tottuneet. Mun mielestä kiva juttu, meillä kotona ei laulettu mutta miehen kotona laulettiin ja siitä tapa tullut myös meille.

E-commerce employed to demand particular stability certificates as well as high priced interfaces. Today even though, an increasing number of web hosting companies have become open to exclusive storefronts therefore only small on the internet practical knowledge is necessary in the businesses. A few of these internet hosting services are usually Google! And also craigslist and ebay. As you may notice with these kind of web host products and services, instruments necessary for the net look (like transaction programs and buying carts) happen to be built in, thus eliminating the task of upgrading your website. Besides the buying buggies, these types of tools include supply in addition to product sales firelogs. Transaction systems on the other hand incorporate methods of both credit-based card transactions or maybe income. michael zimmerman fund Unaggressive Earnings Concept 1 Getting Phone Selections http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg As the investment decision provides are just designed to exclusive traders, the particular expense musical instrument is just not susceptible to just about any registrations specifications. Additionally, considering that these types of ventures tend to be unregulated, they could take on increased danger that will expose the particular buyer into a substantial income or perhaps burning.