Kuinka moni käy omalla lääkärillä papa kokeissa jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EvaLon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EvaLon

Vieras
Mua ällöttää.Mun olis pakko mennä ja yhtään en haluaisi, mutta kun ei olis oikein varaa mennä yksityisellekkään.Se on kammottava partaansa naureskeleva vanha mies...hyiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kertokaa kokemuksianne...

Ei pahaa sanottavaa. Mun oma lääkäri on ammattimainen. Ei häiritse siis käydä hänellä kokeessa. En ole muutenkaan koskaan vältellyt miesgynejä, kaikki ovat aina olleet erittäin asiallisia. Työtään he vain tekevät eikä heitä sun alavärkkisi heitä kiinnosta muuten kuin kliinisenä ruumiinosana.

Viimesimmän papa-kokeeni suoritin niin että soitin tk:n ajanvaraukseen ja sanoin että haluan papa-kokeeseen. Hoitaja jätti viestin omalääkärille joka kirjoitti lähetteen, sitten kun koneelta näkyi että lähete on kirjoitettu hoitaja soitti minulle että nyt on lähete ja se on voimassa 5 viikkoa (vai olikohan se 6 viikkoa). Kävin sitten labrassa kun oli sopiva väli. Labrassa sanoivat että kahden viikon jälkeen saa tulokset soittamalla. Eli en siis nähnyt omalääkäriä lainkaan.

No mä olen soittanut jo hoitajalle ja hän sanoi että lääkäriä ei voi vaihtaa eli ei voi pyytää toiselle lääkärille.
Enkä mä sen takia "kiukuttele" että musta tuntuis että häntä jotenkn kiinnostaisi vaan kun mua ihteeni jotenkin ahistaa, ei mieslääkäri yleensä vaan kun joudun ramppaamaan hänen luonaan tuon jalkakivun takia aika tiuhaan...eri asia jos vois sit olla sen puol vuotta käymättä...en tiiä en osaa selittää...

Yhteistyössä