Ajatukset pyörii vain tässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
kerroin täälläkin muutama viikko sitten kuinka löysin rintalastasta patin. patti on noin herneen kokoinen ja kiinteä, ei liiku mihinkään. ihan kuin kovaa luuta. näytin työpaikkalääkärille kun kävin toisen asian takia, ei oikein ottanut mitään kantaa. käski tulla uudellen jos patti kasvaa. ei ole kasvanut, mutta vaivaa mua todella paljon. ajatukset pyörii vain siinä; mitä jos onkin pahalaatuinen, pahimmassa tapauksessa kuolen, jne. mies rauhoittelee, ei muka edes oikein tunne koko pattia. toisaalta haluaisin mennä lääkäriin, toisaalta en millään uskalla. voihan hemmetin hemmetti.

minun neuvoni on, että menet lääkäriin.
itseltäni löysin liikkuvaisen patin rinnastani ja yhen kk kierron oottelin kutistuuko tms,
nyt sitten oottelen ultra-aikaani joka on 3vk kuluttua..
toivoa sopii ettei mitään pahaa ole.

kannattaa mennä uudestaan lääkäriin ja pyytää lähete mammografiaan. Minä löysin myös herneen kokoisen patin rinnastani, näytin lääkärille ja lääkäri kokeili ja sanoi ettei hänen mielestään tunnu kasvaimelta. Lupasi että voi laittaa lähetteen mammografiaan jos itse haluan, mutta se pitää itse maksaa. Olisi maksanut 100 e ja koska olin köyhä opiskelija, en pyytänyt lähetettä. Myöhemmin kävin uudestaan lääkärillä muun asian takia ja otin patin puheeksi, tämä lääkäri sanoi myös ettei patti tunnu kasvaimelta mutta lupasi myös lähetteen mammografiaan. Koska rahatilanteeni oli parempi menin mammografiaan ja sitä ei lopulta sit ees tarvinnut maksaa itse koska oli lähete (?) no kuitenkin. Menin tutkimukseen, lääkäri katsoi rinnan ensin ultralla ja totesi ettei ole tarvetta mammografiaan koska ei se ole kasvain vaan normaalia rintarauhaskudosta joka minulla on paikoin muhkuraista :D Mutta kutienkin, kannatti käydä tutkimassa, ei ollut onneksi vakavaa. Suosittelen siis että menet oman mielenrauhasi vuoksi uudestaan lääkäriin :)

Yhteistyössä