Ja mietin miten kivaa sitten joskus on kun rinnat niin olemattoman pienetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En.ikää 33v.
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?
Ok, kiitos...riittääköhän siellä syyksi tuo lähisuvun syöpätapaus...pitänee soittaa ja kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja rintasyöpä 38 vuotiaana:Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?
Terveysasemalta saat ainakin lähetteen!
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hei pitäisikö munkin pyytää lähete siihen, kun tohon rinta-kainalo alueeseen kohdistuu kipua, semmosta pistelevää/vihlontaa, kyhmyjä en oo löytänyt, maksaako se jotain??
Riittää syyksi! Rintasyöpää on myös suvussa kulkevaa!Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Ok, kiitos...riittääköhän siellä syyksi tuo lähisuvun syöpätapaus...pitänee soittaa ja kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja rintasyöpä 38 vuotiaana:Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?
Terveysasemalta saat ainakin lähetteen!
Syöpä todella harvoin on kipee!Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hei pitäisikö munkin pyytää lähete siihen, kun tohon rinta-kainalo alueeseen kohdistuu kipua, semmosta pistelevää/vihlontaa, kyhmyjä en oo löytänyt, maksaako se jotain??
Mulle kanssa sanottiin just noin, ettei syöpä yleensä kivulla oireile. Mä siis hyppäsin parin vuoden aikana puolen vuoden välein gyneillä valittamassa rintakipuani. En siis millään tahtonut uskoa että kipu voisi olla lihasperäistä. Vasta kun hierojalla kävin säännöllisesti, uskoin siihen että lihasperäinen kipu voi säteillä rintaankin.Alkuperäinen kirjoittaja rintasyöpä 38 vuotiaana:Syöpä todella harvoin on kipee!Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hei pitäisikö munkin pyytää lähete siihen, kun tohon rinta-kainalo alueeseen kohdistuu kipua, semmosta pistelevää/vihlontaa, kyhmyjä en oo löytänyt, maksaako se jotain??
Mie kävin kerran, kun molemmista rinnoista löytyi pieniä patteja ja lääkäristä pistivät mammografiaan ja ohutneulanäytteen ottoon, koska äidiltäni on joskus löydetty hyvänlaatuisia kasvaimia ja mummilla ollut rintasyöpä ja hältä poistettu toinen rinta kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?
Ai niin, munkin äidillä on ollut hyvänlaatuisia kasvaimia, mutta ihan oikeita rintasyöpätapauksia suvussa ei ole. Mainitsin näistä äidin pateista lääkäreille, eivätkä ne oikeastaan reagoineet tähän huomioon ollenkaan tai eivät ainakaan siten, että se olisi ollut syy seurantaan.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mie kävin kerran, kun molemmista rinnoista löytyi pieniä patteja ja lääkäristä pistivät mammografiaan ja ohutneulanäytteen ottoon, koska äidiltäni on joskus löydetty hyvänlaatuisia kasvaimia ja mummilla ollut rintasyöpä ja hältä poistettu toinen rinta kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?
Miulla vaikutti paljon tuo, et äidin äidillä on rintasyöpä ollut. Mut onneks itsellä ne patit oli kystia, mutta kipeitä kyllä. Olivat aikas pieniä ja lääkäri sanoi, ettei poista niitä, koska voivat vaan pahentua. Välillä sitten hävisivät itsestään ja välillä taas tulivat takaisin. ne vaan on inhanssa paikassa, kun ovat ihan rinnan alareunassa, eli jäävät aina juuri kylkiluitten ja liivien kaaritukien väliin painumaan ja kipeytyvät siinäAlkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Ai niin, munkin äidillä on ollut hyvänlaatuisia kasvaimia, mutta ihan oikeita rintasyöpätapauksia suvussa ei ole. Mainitsin näistä äidin pateista lääkäreille, eivätkä ne oikeastaan reagoineet tähän huomioon ollenkaan tai eivät ainakaan siten, että se olisi ollut syy seurantaan.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mie kävin kerran, kun molemmista rinnoista löytyi pieniä patteja ja lääkäristä pistivät mammografiaan ja ohutneulanäytteen ottoon, koska äidiltäni on joskus löydetty hyvänlaatuisia kasvaimia ja mummilla ollut rintasyöpä ja hältä poistettu toinen rinta kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Hei te jotka käyneet, miten olette saaneet lähetteen sinne? Siis mitä olette sanoneet lääkärille syyksi? Mulla lähisuvussa rintasyöpä-tapaus ja ajattelin, että vois olla ihan hyvä käydä mammografiassa, vaikkakin ikä vasta alee 30v. Saiskohan työterveyslääkäriltä lähetettä, onko tietoa?