Kuinka moni (käsi sydämellä)

  • Viestiketjun aloittaja tahtoo tietää
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt miehiin
en tajua ukkoani ku vuosi sitten ku yhessä käytiin baarissa tai terasilla niin kaikki meni hyvin, harvoin tapeltiin ja mieheni oli aina siin kunnossa ettei siit etes huomannu jos se oli kännisä ja osas käyttäytyä, mut nyt joulun jälkeen aivan ihmeellistä sekoilua koko ajan, pitää miettiä kakskertaa et kehtaako senkans mihinkään lähtä, ku ei tiiä miten se käyttäytyy... alkaa aamusta juomaan ja ukisee josatki ihme asioista ja vetää heti lärvit, #&%?$!* muile ja käyttäytyy kummasti, en taju, onko kaikki miehet samanlaisia?
 
pettynyt miehiin
ei nyt siis joka päivä juo, mut monesti vloppuna la lähtee käytiin aamulla sillä et korkataan eka olut... en todellakaan tiiä miksi pitää aamusta asti juua, ukko tietää et inhoon sitä et aamusta asti killitetään kaliaa,en kestä kattoa humalaista miestä
 
mulla menee parisuhde tosi huonosti..jätkäkaverini on tosi mustasukkanen ja sekös ärsyttää..seksi ei enää kiinnosta...nytkin se on reissuhommissa ja soittelee koko ajan en tiedä mitä tekis...ennen ei tapeltu mutta nyt joka päivä...
 
en pysty lopettaa suhdetta vaikka pahoja tappeluita ollut..kerrankin sain oikeesti turpaan ja nyt saa pelätä selvinpäinkin..yks päivä heitti mua tyhjällä limpparipullolla ja räki mun naamalle..sit vähän ajan päästä tuli ja pyys anteeks..en tiiä mitä tehä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 16:59 hepe81 kirjoitti:
en pysty lopettaa suhdetta vaikka pahoja tappeluita ollut..kerrankin sain oikeesti turpaan ja nyt saa pelätä selvinpäinkin..yks päivä heitti mua tyhjällä limpparipullolla ja räki mun naamalle..sit vähän ajan päästä tuli ja pyys anteeks..en tiiä mitä tehä..
kauheeta.jätä se mies!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 16:59 hepe81 kirjoitti:
en pysty lopettaa suhdetta vaikka pahoja tappeluita ollut..kerrankin sain oikeesti turpaan ja nyt saa pelätä selvinpäinkin..yks päivä heitti mua tyhjällä limpparipullolla ja räki mun naamalle..sit vähän ajan päästä tuli ja pyys anteeks..en tiiä mitä tehä..
Kuulosta todella pahalta. Minunkin neuvo tähän olis ero ja heti. Olen itse ollut naimisissa miehen kanssa joka löi. Se pelko ei häviä koskaan kun kerran on turpaansa saanut ja surullisinta on, että ei se lyöminenkään tai tavaroiden piaskominen ja henkien väkivalta lopu koskaan. On varmasti parempia aikoja välillä muut ei se lopu. Se syyllisyys mikä siitä itselle tulee, että on epäonnistunut tai huono kun mies lyö on vain miehen luoma harha ja siitä on päästävä eroon ennen kuin se tuhoa sinut täysin. Ota hyvä ihminen järki käteen ja jalat alle ennen kuin mihesi saa susta liian tiukan otteen. Lyöminen ei ole koskaa oikutettua, EI KOSKAAN!
 
wiffe
en sanoisi et elän onnettomassa parisuhteessa, päinvastoin, mut miehen alkoholinkäyttö tekee siitä liian usein onnettoman.
Eli viina, tai oikeemmin kalja, on meijän suhteen kirous :kieh: :'(
 
pii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:44 wiffe kirjoitti:
Hei Pii, kerro lisää!! Siis missä määrin ja kuin kauan jne.
vaihtelevasti, koskaan ei tiedä millon alottaa ja varsinkaan sitä millon lopettaa. useita raittiuslupauksia on tullu mut ykskään ei oo pitäny. viimeksi vapun jälkeen vietettyään 5pvää missä lie ja tuhlaten kuukauden palkan,lupas taas lopettaa koko juomisen,mut joo-o,tälläkin hetkellä on missä lie. soitti vaan päivällä haukkuakseen mut ja syytti mua juomisestaan,kun en anna hänen käydä missään. sit välillä alkaa muka tekeen jotain autoremppaa ja hakee kaupasta pari kaljaa, ja yllätys ylläys niitä lötyyki illan päälle takakontista pari päkkiä, ja viel lisäksi se vuosia kestäny kirkas "pullonjämä",ja titysti sit seuraavana päivänä täytyy ottaa viel loivennusta. on ite myöntäny monta kertaa et on ongelma viinan kans,mut sit yhtäkkiä sitä ei taas ookaan ku himo käy tarpeeks suureksi. viina tuntuu tärkeemmältä ku perhe. :(
 
onnetton! tätä uusperhe #&%?$!*ä!! mutta epä tienny mihin nenäni pistin kun suhteeseen aloin!! empä olisin ryhtyny jos ois todella tienny mitä tää on!! mut kun valkeni olin jo myöhästä!! en todellakaan suosittele kenellekkään!! ei jaksa!!!mutta kun ei pysty eroamaankaan oikeen!
en tiä mitä tehä!!

 
kyynelsilmä
käsisydämellä- onneton, voiko enää onnettomampi olla. hirveä avioliitto. kylmä ja etäinen. rakkaus on ohi osaltani. en ole lähetnyt vielä kun ei ole töitä ja lapselle elatusta. heti kun saan työtä lähden. tiedän on lakelmoitua, mutta saapahan mieskin osansa, minä saahäneltä henkisesti päivät pitkät p.askaa niskaan. alistamista, henkistä väkivaltaa.
 

Yhteistyössä