kuinka moni jättää hampaat pesemättä?

lauantaipussi

Aktiivinen jäsen
29.04.2008
2 565
0
36
Tuli mieleen ku pesin äsken hampaat, mut kuiten tuli sit mieli suklaata jota oli jemmassa...Söin sitä tässä näpytellessä, ja nyt pitäs taas mennä pesee uudestaan ku jäi äklö olo suuhun.

Jätättekös te pesemättä jos satutte syömään jotain vielä pesun jälkeen vai meettekö kiltisti peseen uudestaan? :saint:

Pesen aina uudestaan, koska en ole koskaan mennyt nukkumaan ennen kuin hampaat on pesty ja raikas maku suussa. Sama juttu aamulla, eli se on ihan ensimmäinen aamurutiini. Mulla on muuten mukavasti hillinnyt iltanapostelua se, että pesen jo suht aikaisin illalla hampaat. Eipä sitten yleensä enää edes tee mieli mitään syötävää.

laiska vetää purkkaa jälkiruuvaksi sit vaa... toimii ok. ja jos on syöny jotain hapanta, appelsiinimehua tms, ni ei edes saa pestä sen päälle, lähtee kiilteet menemään. tarttee vaan mussuttaa sitä ksylitolia sillon

raskaana tulee fuskattua sit kans, oksettaa tai närästää tai molemmat, eikä huvita kokeilla tuleeko illallinen ylös... kerran oksensin kun piti vaan yskäistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
pesen vain aamulla

miksi? yötä vastenhan ne pöpöt pääsee jylläämään suussa...

No siksi kun syönnin jälkeen ei saa pestä hampaita, en muista rajaa oisko ollu parituntia, et turhaan hinkkailette.

Puolisen tuntia syömisen jälkeen pesemättä. Todellakin kannattaa illalla pestä, eikä jättää yöksi muhimaan.. hyi olkoon!!

no itte ku tähän soffalle oon persaukseni saanu ja herkut eteeni ni hyvä ku tästä sänkyy sit pääsee ku oikeesti uni iskee ni en tod viiti vessan kautta kiertää korkeintaan ku pisulla pesen sit aamulla jos muistan