kuinka moni jättää koiransa/kissansa tassut pesemättä/tossuttamatta ulosmennessä

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No eipä tulisi edes mieleeni alkaa pesemään tuon koiran tassuja ulosmennessä ...ei meillä nyt niin likaista ole, että luonto kärsisi, jos koira menisi pesemättömin tassuin ulos :eek: Mutta joo, pussaan ja annan nuolla. Ja arvaa mitä? Mä olen suudellut miestä, joka oli just sitä ennen nuollut ...... :whistle: :D
:LOL: :LOL:
 
vieras
Kun oon alkanut vertailun ni seuraava kysymys: kumman jätöksien korjaaminen tuntuu pahemmalta oksettavuusmittarissa, lemmikin vai lapsen. Tai jos ripuli/oksennusskaalalle mennään niin otetaan myös koko muu perhe mukaan, kenen ripulin/oksennuksen korjaaminen tuntuu pahimmalta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun oon alkanut vertailun ni seuraava kysymys: kumman jätöksien korjaaminen tuntuu pahemmalta oksettavuusmittarissa, lemmikin vai lapsen. Tai jos ripuli/oksennusskaalalle mennään niin otetaan myös koko muu perhe mukaan, kenen ripulin/oksennuksen korjaaminen tuntuu pahimmalta :)
Ihan tasoissa "oksettavuusmittarissa" on lapset ja koira. Eli ei kovin paha =) muiden oksennuksia tai ripulia ei ole tarvinnut siivoilla :xmas:
 

Yhteistyössä