Kuinka moni epäilee tällä hetkellä olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja 12+1:
Alkuperäinen kirjoittaja 30+4:
Joo, tiedän olevani ja taitaa jo muutkin tietää:D

:D
Mäkin tiedän olevani, mutta esim. työkaverit ei vielä tiedä...

Ootteko muuten meinannu pitkäänkin vielä salata?

Me vähän tossa puhuttiin miehen kanssa, että jos oon, ihan heti siitä ei tällä kertaa kerrota kellekään (edellisestä kerrottiin lähestulkoon plussan tultua). =)

Kun nyt vielä vajaa kaksi viikkoa menisi, ettei ne hokais, niin sitten nähdäänkin seuraavan kerran vasta elokuussa, jolloin viikkoja on yli 20. Siihen asti salaan töissä... :) Muuten en ajatellut salailla, mutta huomatkoon ihmiset sit kun huomaa.

Mulla nyt kp 22/28-29

ja nyt ollaan eka kierto oltu ilman ehkäisyä, toiveita elätellään. :) Jatkuvasti olen pissalla saanut juosta nyt 3 päivänä ja hiukan vilu on koko ajan..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja 30+4:
Joo, tiedän olevani ja taitaa jo muutkin tietää:D

Mäkin tiedän olevani, mutta esim. työkaverit ei vielä tiedä...

Ootteko muuten meinannu pitkäänkin vielä salata?

Me vähän tossa puhuttiin miehen kanssa, että jos oon, ihan heti siitä ei tällä kertaa kerrota kellekään (edellisestä kerrottiin lähestulkoon plussan tultua). =)

Kun nyt vielä vajaa kaksi viikkoa menisi, ettei ne hokais, niin sitten nähdäänkin seuraavan kerran vasta elokuussa, jolloin viikkoja on yli 20. Siihen asti salaan töissä... :) Muuten en ajatellut salailla, mutta huomatkoon ihmiset sit kun huomaa.

Meillä on vähän samat ajatukset, jos nyt raskaana oisin..

En varmasti ole, mutta ekaa kertaa elämässäni voin tunnustaa edes itselleni, että ehkä haluaisin olla. Tän siitä saa, kun alkaa ajatella typerästi tunteella järjen sijaan.

ihana kuumeilla vauvaa taas pitkästä aikaa :) Mä tiedän , että lääkkeet jotka tähän asti on estäneet meillä yrityksen, loppuu neljän päivän päästä ja sit pääsee todenteolla kuumeilemaan... jee!

Yhteistyössä