kuinka moni EI osta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
mitään eska,kerho,koulu ym täteille?
eikä itse askartele tms?
(siis ei kukkia,ei herkkuja, ei mitään )

miks ihmeessä niitä pitää ees muistaa tai antaa mitään? juu onhan ne muksuja opettaja jne..mut siitähän ne palkkansa saa.

Pikemminkin kiitoksena toimisi kauden aikana annettu palaute eikä se turha krääsä tai kukkapuskat mitä kannetaan joka kerta(kaikki ei edes niistä tykkää ja naama irvellä ne kuitenkin vastaanotetaan).

Ja joskus on nähnyt jopa ns. kilpavarustelua vanhempien kesken että kuka antaa parhaimman tai kalleimman lahjan.

joo turhuuksien turhuus mutta herätti vain ajatuksia kun näitä aloituksia on muutamia ollut missä vinkkejä kysellään.

Ei olla koskaan mitään vielä ostettu, mut neiti jää hoidosta pois nyt kokonaan, niin meinataan muistaa jollakin? En vaan tiedä millä ja viikko olis aikaa :kieh: Pää lyö tyhjää näin loppuraskaudesta :D

Mä en varmaan osta, koska en keksi mitään järkevää edulliseen hintaan... Joskus oon jotain vienyt, mutta sillon on tullut idea kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt ei vaan keksi eikä jaksa miettiä ees...

Me vietiin eilen päikkyyn pienet onnenbambut tädeille kun poika oli viimeistä päivää. Haluttiin kiittää siten kuluneesta vuodesta ja aivan ihanasta hoitopaikasta

Yhteistyössä