Kuinka moni ei oo ikinä haukkunut miestänsä täällä?

  • Viestiketjun aloittaja Onnellien vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Onnellien vaimo
Tai yleensäkkään ei oo aihetta haukkua? Kun tuntuu taas noita aloituksia olevan ja joka päivähän niitä on useita..

Itse en ole haukkunut täällä, enkä kavereille, ei vaan ole ollut aihetta :)
 
Åbo
En oo haukkunut siippaani.
Kun joku asia hänessä mättää, niin kerron siitä hänelle. En haluaisi, että hän mollaa mua netissä jos joku asia minussa ketuttaa, joten en itsekään mollaa häntä täällä.
Jos on ongelmia, niin ystävien kanssa voin niistä keskustella.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On jopa terveellistä suutahtaa välillä ja haukkua anonyymisti toinen lyttyyn.. :D
No en mä koe suhdettani sairaaksikkaan, vaikka mun ei oo koskaan tarvinnut miestäni haukkua. Vai johtusko sit siittä ettei yhteiseloa ole vasta kuin 5 vuotta takana, eikä kymmeniä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On jopa terveellistä suutahtaa välillä ja haukkua anonyymisti toinen lyttyyn.. :D
No en mä koe suhdettani sairaaksikkaan, vaikka mun ei oo koskaan tarvinnut miestäni haukkua. Vai johtusko sit siittä ettei yhteiseloa ole vasta kuin 5 vuotta takana, eikä kymmeniä.
No en mäkään koe että sun suhtees ois sairas jos et ole haukkunut, mutta itse haukun mielummin täällä kuin kavereilleni :) Ehkä huonosti muotoiltu tuo mun vastaus, mutta pari kaveriani eivät koskaan moiti miehiänsä vaikka todellakin olisi aihetta.. Vain siksi koska ovat niin kilttejä. Tuli vaan mieleen että olisi heillekin hyvä välillä päästää vähän höyryjä ulos eikä aina vain kiltisti kestää kaikkea! Mutta siis eiväthän senlaiset edes varmaan koe että heillä olisi aihetta moittia miehiään... Menipäs sekavaksi :D Ja JOS olet samanlainen kuin he, tämä teksti on muutenkin sinulle yhtä tyhjän kanssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On jopa terveellistä suutahtaa välillä ja haukkua anonyymisti toinen lyttyyn.. :D
No en mä koe suhdettani sairaaksikkaan, vaikka mun ei oo koskaan tarvinnut miestäni haukkua. Vai johtusko sit siittä ettei yhteiseloa ole vasta kuin 5 vuotta takana, eikä kymmeniä.
No en mäkään koe että sun suhtees ois sairas jos et ole haukkunut, mutta itse haukun mielummin täällä kuin kavereilleni :) Ehkä huonosti muotoiltu tuo mun vastaus, mutta pari kaveriani eivät koskaan moiti miehiänsä vaikka todellakin olisi aihetta.. Vain siksi koska ovat niin kilttejä. Tuli vaan mieleen että olisi heillekin hyvä välillä päästää vähän höyryjä ulos eikä aina vain kiltisti kestää kaikkea! Mutta siis eiväthän senlaiset edes varmaan koe että heillä olisi aihetta moittia miehiään... Menipäs sekavaksi :D Ja JOS olet samanlainen kuin he, tämä teksti on muutenkin sinulle yhtä tyhjän kanssa.
No mähän kirjoitin että _ei_ ole aihetta ;) Mies ei juo, ei polta, eli ei juokse baareissa, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, yms yhtälailla kuin minä. Osaa tunnustaa ja näyttää rakkautensa ja ei ole ikinä edes haukkunut mua, saatika lyönyt. Ei huuda mulle, eikä vähättele. Ja muutenkin tekee kaikki aina niin että perheellä on kaikki hyvin. Joten ei ole sitä aihetta, eli tuskin olen samanlainen kuin ystäväsi :)
 
Åbo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä huonosti muotoiltu tuo mun vastaus, mutta pari kaveriani eivät koskaan moiti miehiänsä vaikka todellakin olisi aihetta.. Vain siksi koska ovat niin kilttejä. Tuli vaan mieleen että olisi heillekin hyvä välillä päästää vähän höyryjä ulos eikä aina vain kiltisti kestää kaikkea! Mutta siis eiväthän senlaiset edes varmaan koe että heillä olisi aihetta moittia miehiään... Menipäs sekavaksi :D Ja JOS olet samanlainen kuin he, tämä teksti on muutenkin sinulle yhtä tyhjän kanssa.
Ehkä ne päästelee höyryjään miehelleen - siten, että siitä on jotain hyötyäkin.
Tai muille ystäville.
Mullakin on pari kaveria, joille en ikinä sanoisi mitään jos mulla ja miehellä on ollut riitaa. Ne kun ovat samantien juoruamassa kaiken eteenpäin, ja vieläpä lisäämässä omia versioitaan asiasta. Muuten mukavia, mutta ei niille kannata kertoa mitään asioita :snotty:
 
Ei ole aihetta :heart:

Mulla nousee karvat pystyyn kun joku huonolla kirjoituskiellellä täällä haukkuu ukkoaan (ihan kamala sana) ties miksikä. Tulee aina mieleen sellainen pirttihirmu räjähtänyt nainen, ja miestä käy sääliksi... anteeksi vaan.
 

Yhteistyössä