Kuinka moni EI ole ikinä liftannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27273746]Ihan kiva. :) Ja niitä on todella hauska lukea, mutta ne on kai "todellisuudessa" provoja, eikö?[/QUOTE]

Ei ole. Kerron palstalla tosiasioita, mutten sen sijaan kerro _kaikkea_ elämästäni. Eikä kenenkään tarvitse kantaa huolta "elämättömyydestäni". Luulisi olevan omiakin asioita pohdittavana. :D

Minä en kovin paljoa vietä aikaa kotonani. Ei yksinkertaisesti jää oikein aikaa olla kotona.

Opeta sinä vaan tyttärillesi ja pojillesikin, että liftaaminen on ihan hyvä juttu ja kannattaa mennä ventovieraan kyytiin, kannattaa lähteä kenen tahansa kotiin myös, ei haittaa vaikkei tunne, kannattaa myös jättää juoma vartioimatta, kun menee esimerkiksi vessaan muualla kuin kotona, kotona ei tarvitse lukita ovia yöksikään, eihän kukaan tule, polkupyörän voi jättää lukitsematta, liikennevaloissa ei kannata pysähtyä koskaan, eihän kuitenkaan mitään tapahdu.

Tässä puhutaan nyt kuitenkin liftaamisesta, pelle. Maailman fiksuimmasta tavasta matkustaa. Sitä pelkoa luodaan tarkoituksella. Raha ratkaisee.

[QUOTE="Neilee";27273811]Aika omintakainen päättelykyky sulla :)

eli jos toinen ei sano asiaan jotain on jonkun toisen kertoma automaattisesti totta?[/QUOTE]
Jos sanoo ettei kommentoi = väitteet on totta.

Jos sanoo, ettei väitteet oo totta = väitteet on totta ja se koira älähti johon kalikka kalahti.

Sehän se on, pelin henki palstalla :). Aina jotkut muut tietää sun omat asiat paremmin kuin sinä itse, ja silleen.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Ok. Eli totta olivat ne asiat. Pitääkin muistaa pitää reilu välimatka... :|

Hyvä logiikka sulla. :D Miksi ihmeessä osallistuisin toisten julkiseen mustamaalaamiseen, valehteluun, haukkumiseen ja yksityisasioiden levittämiseen, kun halveksun moista käytöstä? Se on lapsellista ja törkeää. Mitä ihmettä nämä asiat edes kuuluvat palstalle? Joku raja uteliaisuudelle ja omaa elämää hankkimaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Neilee";27273811]Aika omintakainen päättelykyky sulla :)

eli jos toinen ei sano asiaan jotain on jonkun toisen kertoma automaattisesti totta?[/QUOTE]

Mitä ei kiellä, sen myöntää. Eikö se niin mene?

Itse olen noita juttuja jo aijemmin tytsistä kuullut irl, joten ihan hyvin voivat totta ollakin...

Nii ja mun äiti on nuoruudessaan liftannu pitkin Eurooppaa.
Eli sillä on paljon enemmän kokemusta tästä asiasta ku meikäläisellä, joka liftas vaan kotopuolessa.
Tämä liftaamisen evoluutio johtanee siihen, että tyttäreni ei liftaa ollenkaan.:xmas:

No näin se puhtoinen kuva murtuu... No ei siinä mitään, en muuttanut kuvaasi sinusta mitenkään negatiivisempaan suuntaan. Semmosta sattuu. Mites muuten nykyään, käytätkö alkoholia ja miten ja kuinka paljon? Mites tupakka, oletko maistanut?

:D Onko tupakanpoltto joku uskaliaisuuden mittari? Joskus yläasteella taisi ollakin.

Tytsi vaikuttaa ainakin näin palstan välityksellä hyvinkin uskaliaalta ihmiseltä, koska hän uskaltaa olla eri mieltä asioista - silloinkin, jos hänen mielipiteensä on joidenkin mielestä vanhanaikainen.
Ketjun aiheesta: liftasin 90-luvulla paljon, mutta en ikinä yksin. Muistan montakin outoa kuskia - lähinnä sellaisia, jotka kyselivät tytöiltä "rakkauden hintaa", mutta myös paljon pelottavampia tapauksia - joten omien kokemuksieni perusteella en nauraisi sellaisille, jotka pitävät liftaamista riskinä.

• Tykkää
Reactions: Akaatti ja tytsi-89
:D Onko tupakanpoltto joku uskaliaisuuden mittari? Joskus yläasteella taisi ollakin.

Tytsi vaikuttaa ainakin näin palstan välityksellä hyvinkin uskaliaalta ihmiseltä, koska hän uskaltaa olla eri mieltä asioista - silloinkin, jos hänen mielipiteensä on joidenkin mielestä vanhanaikainen.
Ketjun aiheesta: liftasin 90-luvulla paljon, mutta en ikinä yksin. Muistan montakin outoa kuskia - lähinnä sellaisia, jotka kyselivät tytöiltä "rakkauden hintaa", mutta myös paljon pelottavampia tapauksia - joten omien kokemuksieni perusteella en nauraisi sellaisille, jotka pitävät liftaamista riskinä.

Näinpä! Mäkin jo ihmettelin, että miksi on joku itseisarvo ryypätä, polttaa ym. mahd. paljon, että on sitten "elänyt". :O Kyllä mun elämän hienoimmat kokemukset on jotain ihan muuta kuin jotkut vanhat kännisekoilut. En näe siinäkään mitään pahaa, jos joku ei koskaan käytä alkoholia.

[QUOTE="...";27273670]Tytsi, potki sä oikeasti tehnyt mitään?! Ainakaan mitään hauskaa, missä olis pieni riski tai vaikka vähän typerääkin. Ketä varten sä pyrit olemaan noin "kunnollinen"? Sulla jää elämä elämättä.[/QUOTE]

Tää on musta edelleen jotenkin outo viesti. En pyri olemaan "kunnollinen" ketään varten vaan mulla on itsesuojeluvaisto. Arvostan kovasti omaa elämääni. :D Eiköhän kaikki ihmiset tee joskus jotain typerää tai riskialtista, mutta ihmisillä menee raja eri kohtaa siinä, minkä kokevat menevän överiksi. Mä en muutenkaan ole mikään extreme-tyyppi, joka saisi nautintoa riskeistä.

Myös Lightbulbin viestit on aika outoja. Ensin sanoo liftaamista naiiviksi (jota nuorena teki) ja nyt olisikin jotenkin hyvä asia, jos olisin/olisin ollut naiivi tuossa asiassa. :D Mitään en ole mielestäni menettänyt siinä, että olen elänyt, kuten MINUSTA hyvältä tuntuu. :) En elä muita, etenkään palstamammoja, varten.

Yhteistyössä