V
vieras
Vieras
en tarkoita sis et liimataan valokuva lapsista korttiin
Vaan ihan saksia ja liimaa käyttäen askartelee askartelee kaikki joulukortit 
Mun viime vuonna 2,5 vuotias teki mun kanssa kaikki 37 joulukorttia
Tänä vuonna edessä sama homma. ALoitellaan jo hyvissä ajoin näin marraskuun alussa, joten saadaan kaikki tehtyä ihan kaikessa rauhassa. Viime vuonna askarreltiin kuusikortit johon likak sai piirrellä sitte kulta ja hopea koristeita tussilla ja liimata foliopallomyttyjä koristeiksi, tänä vuonna tehään tonttukortit! Se leikkais ja liimais vaik kuinka ja kauan...jossakin vaiheessa kyllä pitää jo iahn stopata menoa ja sanoa et jatketaan vaikka illalla tai huomenna.
Musta on kiva tehä kortteja, kun moelmmat tykätään piperrellä, ja tykkään et jälkikin on sitte ihan lapsen näköstä ja samoin voi antaa laatuaikaa "se on meidän juttu jota kuopus ei vielä voi tehdä".
Okei, kumpuaa täältä sisältä kanssa se et en oo töissä ollu pian 4vuoteen askartelemassa lasten kanssa
Mun viime vuonna 2,5 vuotias teki mun kanssa kaikki 37 joulukorttia
Musta on kiva tehä kortteja, kun moelmmat tykätään piperrellä, ja tykkään et jälkikin on sitte ihan lapsen näköstä ja samoin voi antaa laatuaikaa "se on meidän juttu jota kuopus ei vielä voi tehdä".
Okei, kumpuaa täältä sisältä kanssa se et en oo töissä ollu pian 4vuoteen askartelemassa lasten kanssa