Kuinka moni aikoo huomenna pysyä kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en olis edes muistanu ko.päivää jos en olis lukenu tätä ketjua!!! Ajattelin että ap tarkoitti kotona pysymisellä sitä että kuka ei aio lähteä humpalle huomenna:laugh: Mutta joo,ihan perus kaupassakäynnit ajattelin hoitaa ja sitten pitää pakata ja mennä aikaisin nukkumaan kun lentokone lähtee 7.30 lauantaiaamuna Lontooseen:heart: Olen sen verran taikauskoinen että olisi varmaan hirvittänyt jos olis huomenna pitänyt jo lähteä:|

Eipä ihme, että riepu tuli tähänkin ketjuun vittuilemaan. Muilta kuitenkin on vähänkään vastaan sanominen kielletty.

Ja tuo kuvottava ihminen nyt ei usko yhtään mihinkään. Eipä ollut yllätys, koska hän itsehän on tietty kaiken ja kaikkien yläpuolella. Amen.

luulin, että ketjussa mietittäisiin nuuttipukkien tuloa ja sen vaikutuksia (jotkut lähtevät karkuun suloisiaq nuutittajia,kun eivät viitsi kuunnella pienten lauluja ja antaa pikkukolikoita tms.). No, perjantai ja 13. Ei minulle merkkaa yhtikäs mitään.

[QUOTE="vieras";25423188]Eipä ihme, että riepu tuli tähänkin ketjuun vittuilemaan. Muilta kuitenkin on vähänkään vastaan sanominen kielletty.

Ja tuo kuvottava ihminen nyt ei usko yhtään mihinkään. Eipä ollut yllätys, koska hän itsehän on tietty kaiken ja kaikkien yläpuolella. Amen.[/QUOTE]

Riepu on kyllä niin ällöttävä tyyppi ettei riitä sanat kuvaamaan. Ja olevinaan niin helvetin sivistynyt ja fiksu. Kuvottava tyyppi! :x

Yhteistyössä