Kuinka moni äiti tunnustaa olevansa bi?

  • Viestiketjun aloittaja bee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Voi hyvänen aika. Että mua ärsyttää nämä nykyajan trendiseksuaalit! Enpä usko, että aidot homo- tai biseksuualit kokee tarvetta "tunnustella" asiaa jossain hiton mammapalstalla.

Nuo teidän jutut siitä, että miehellenne on ok ajatus siitä, että himoatte välillä naisia ovat myös niin läpinäkyviä. Mitä jos panisitte naista? Oisko vielä ok? Ehkä miehenne tietää, että olette bi -seksuaaleja tasan villin mielikuvituksenne tasolla, niin on helppoa sanoa jaa ja aamen vaimon "suuntaukseen". <mitäs miehenne sanoisivat, jos kertoisitte himoavanne toista miestä? Oisko sekin ok?

Ja ei. En ole homoseksuaali tai bi. Aidot tuntemani homot ja bi -seksuaalit ovat vain ihan tavallisia uskollisessa parisuhteessa eläviä ihmisiä, joiden seksuaalisuus ei ole mitenkään ylikorostunut. Rakkauden kohde vain voi olla valtavirrasta poikeava. Mutta tuskin heistä kukaan himoitsisi parisuhteessa ketään muuta kuin rakasta kumppaniaan.
Olen samaa mieltä että parisuhteessa ei kuulusi olla ulkopuolisia partnereita vain siksi että sattuu olemaan biseksuaali ja tarvitsee siis seksiä niin miehiltä kun naisilta.
Biseksuaalisuus ei mielestäni ole sitä.
Toisaalta olen tuntenut homoja, lesboja, bissejä ja heteroita jotka eivät ole kyenneet olemaan uskollisia parisuhteissaan.
Nykyään moni pitää itseään bissenä koska hänellä on fantasioita jotka viittaavat siihen suuntaan. Mutta itse ajattelen että ollakseen bi täytyy kyetä rakastumaan niin miehiin kun naisiin.
 

Yhteistyössä