Kuinka moni äiti tunnustaa olevansa bi?

  • Viestiketjun aloittaja bee
  • Ensimmäinen viesti
bee
Onko sinulla kokemuksia naisen kanssa?
Mitä mieltä miehenne on piirteestäsi?
Hyväksyisitkö jos miehesi olisi bi?

Minä olen ja olen miehelle kertonut. Miestä ei haittaa vaikka naista välillä himoaisin. :)
 
Kiti
Tunnustan. Eipä sillä käytännössä ole mitään merkitystä jos sitä ei oteta lukuun että joskus miehen kanssa katsellaan sillä silmällä samoja naisia :) Jos olisin sinkku niin olis enemmän merkitystä.
 
Kaipa mää olen jollain tasolla? Parin naisen kanssa olen rakastellut ja ennen paria viimeistä pitempää suhdetta aioin alkaa seurustelemaan erään tytön kanssa muttei se homma sitten oikein kantanut sen pitemmälle. Olen edelleen hänen kanssa ystävä ja hän on nyttemmin todennut olevansa ihan puhdas lesbo.

Ent. mieheni on aina hyväksynyt että tunnen vetoa naisiinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitä tunnustamista siinä on edes
Tätä vois peesailla.. Tosin kokemusta ei ole enkä aio hankkia kun on tuo ukko-kulta =)
No miksi sitten tuli tarve avautua tässä yhteydessä moisesta?
Koska mä koen että se on niin vahvasti osa mua, että siksi särähti toi " tunnustaminen" korvaan.
 
enkeli
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitä tunnustamista siinä on edes
Tätä vois peesailla.. Tosin kokemusta ei ole enkä aio hankkia kun on tuo ukko-kulta =)
No miksi sitten tuli tarve avautua tässä yhteydessä moisesta?
Koska mä koen että se on niin vahvasti osa mua, että siksi särähti toi " tunnustaminen" korvaan.
Oli osoitettu Pikku Miille tämä. Sinun osallistumisesi osasin lukea oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitä tunnustamista siinä on edes
Tätä vois peesailla.. Tosin kokemusta ei ole enkä aio hankkia kun on tuo ukko-kulta =)
No miksi sitten tuli tarve avautua tässä yhteydessä moisesta?
Koska mä koen että se on niin vahvasti osa mua, että siksi särähti toi " tunnustaminen" korvaan.
Oli osoitettu Pikku Miille tämä. Sinun osallistumisesi osasin lukea oikein.
Aih, mä oon vaan niin kipakka aina :snotty: :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mitä tunnustamista siinä on edes
Tätä vois peesailla.. Tosin kokemusta ei ole enkä aio hankkia kun on tuo ukko-kulta =)
No miksi sitten tuli tarve avautua tässä yhteydessä moisesta?
Koska mä koen että se on niin vahvasti osa mua, että siksi särähti toi " tunnustaminen" korvaan.
Oli osoitettu Pikku Miille tämä. Sinun osallistumisesi osasin lukea oikein.
Vastasin kysymykseen, miksi ei?
 
Tunnustan.

Mies tietää, ja asia hälle OK. Samoin tietenkin hyväksyisin mieheni mahdollisen biseksuaalisuuden (miksi ihmeessä en hyväksyisi?). Mitä sen on väliä, kenen kanssa meistä kumpikaan on ollut ennen nykyistä suhdettamme tai - jos joskus erotaan - sen jälkeen? Outoja kysymyksiä.

Mulla on ollut takavuosina naisen kanssa yksi suhde ja joitakin säätöjä.

 
...
Voi hyvänen aika. Että mua ärsyttää nämä nykyajan trendiseksuaalit! Enpä usko, että aidot homo- tai biseksuualit kokee tarvetta "tunnustella" asiaa jossain hiton mammapalstalla.

Nuo teidän jutut siitä, että miehellenne on ok ajatus siitä, että himoatte välillä naisia ovat myös niin läpinäkyviä. Mitä jos panisitte naista? Oisko vielä ok? Ehkä miehenne tietää, että olette bi -seksuaaleja tasan villin mielikuvituksenne tasolla, niin on helppoa sanoa jaa ja aamen vaimon "suuntaukseen". <mitäs miehenne sanoisivat, jos kertoisitte himoavanne toista miestä? Oisko sekin ok?

Ja ei. En ole homoseksuaali tai bi. Aidot tuntemani homot ja bi -seksuaalit ovat vain ihan tavallisia uskollisessa parisuhteessa eläviä ihmisiä, joiden seksuaalisuus ei ole mitenkään ylikorostunut. Rakkauden kohde vain voi olla valtavirrasta poikeava. Mutta tuskin heistä kukaan himoitsisi parisuhteessa ketään muuta kuin rakasta kumppaniaan.
 
No itse asiassa mies luuli ennen kun aloimme edes seurustella että ole lesbo, sittemmin tarkensin että ei kun bi.
Eipä tuo minun bi-seksuaalisuuteni mitenkään meidän avioliittoomme vaikuta, joten miksi se häntä häiritsisi.
Ne on ihan muut seikat mitkä ratkaisee millaisen kumppanin valitsee.

Niin ja itselleni seksuaalinenidentiteetti on ollut selvä jo parikymmentä vuotta. Eikä se tästä enään mihinkään muutu =)
 

Yhteistyössä