Kuinka monet imetysliivit omistat/omistit imetysaikana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mua alkoi eilen naurattaa, kun tämä imetys on jatkunut pidempään kuin kuvittelin ja nämä n.10kk olen pärjännyt kaksilla liiveilllä, joista toiset hajosi muutaman ensimmäisen päivän aikana ja "läpän lukko" on korjattu sinisellä villalangalla :D Toiset liivit on nyt jo ihan kamalat, kun niitä on pesty nin paljon, niin ne ei veny enää ollenkaan. Sitä on välillä väärissä asioissa pihi :D
 
:D

Minulla on neljät hyvät joista tykkään ja muutamat huonot joita käytän vain pakon edestä (lue muut likaisina) Ja on mulla vielä kahdet joita käytän öisin... Niin ja löytyy kaapista vielä imetystoppeja neljä joiden kanssa ei tarvii liivejä...
 
Mä kans ajattelin ettei imetys taaskaan kauaa kestä (aiemmin olen imettänyt n.3kk ja n.4kk) ja koska imetys ei kuitenkaan kauaa kestä niin en hirveästi raaski imetyspaitoihin ja -liiveihin investoida.. Poika on nyt puolivuotias joten viikonloppuna kävin ostamassa kolmannet imetysliivit ja kahden imetystopin kaveriksi pari imetyspaitaa.. :D Eipähän tarvitse joka vapaa hetki olla pesemässä liivejä..
 

Yhteistyössä