kuinka monesti käyt viikossa suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Joka ilta.
Ne, jotka käy vain iltaisin suihkussa, haisevat aamulla kamalalle hielle.. Mulla monta kaveria, jotka käyvät illalla suihkussa kun lapset nukkuvat ja haisevat aina ihan hielle, yäk..
No osta kuule niille kavereille vaikka shampoota ja dödöä lahjaksi, jos tajuaisivat sitten niitä käyttää!
 
inkkukinkku
max.4krt viikossa, mun iho kuivuis korpuksi ja putois pois jos joka päivä kävisin!! varsinki nyt talvella kun kovia pakkasia, niin rasvailuista huolimatta nahkaa kiristää ja kuivuu... suihkussa käyn urheiluitten jälk., eli 3-4krt/vko.
 
Urheiluttomina päivinä vähintään illalla ja sitten tietysti pikapesu aamuisin lavuaarilla.Joskus pikapesuja voi olla muutamia kertoja päivässä.

Urheilullisina päivinä illalla+pikapesut ja jokaisen urheilusuorituksen jälkeen suihku, eli parhaimpana kertoina päivässä suihkussa 4kertaa.

Viikossa sitten suihkitaan jopa 20 kertaa, joskus ehkä enemmänkin.
 
yrytr
Mä käyn joka ilta suihkus. Aamulla en käy ku joskus. Nääs aamulla tulee ihan sika kylmä jos käy suihkussa... oon jäässä koko päivän...
JA lisäks aamusuihkuun en ees ehdi...

Saunassa käydään mökillä joka päivä, kesät talvet. KOtona käydään talvella 2-4krt. kesällä harvemmin
 

Yhteistyössä