Kuinka monen työpaikalla arvotaan perjantaipullo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullo perjantain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullo perjantain

Vieras
Toisesta keskustelusta yllättyneenä, onko tämä perjantaipullon arvonta ihan yleistä työpaikoilla (alakouluissa ja päiväkodeissa ilmeisesti toisen ketjun mukaan on)? Onko teidän työpaikallanne kyseistä arvontaa?

Kyl tätä on päiväkodeissakin. Just nykysessäkin talvella pohdittiin laittaako pystyyn pulloarvonta mut päädyttiin sitte arpajaisiin muuten vain perjantaisin. Edellisessäkin oli viiniarvonnat, mä en koskaan osallistunut kun en välitä viinistä. Osallistujien keräysrahalla niitä ostivat.

On, naisvaltainen työpaikka (puhelinpalvelu). Minusta se on jotenkin noloa ja lapsellista :D Luulisi että jokainen voi halutessaan käydä itse ostamassa perjantaipullon itselleen, jos on tarvetta?

[QUOTE="Tii";26344310]Meillä arvotaan, naisvaltainen ala. Edellisen viikon arvonnan voittaja ostaa pullon, rahat siihen kerätään viikon aikana niiltä jotka haluavat osallistua.[/QUOTE]

äitini on hoitoalalla, sielä noin paitsi että sen rahan saa aina sieltä uuteen pulloon, ei kerätä. ja voittanut hakee sen seuraavan pullon. itsekin olin että :O kun kuulin, mutta mikäs siinä, kiva viikonloppukannustin :D

Ei töissä, mutta aikoinaan koulussa (kaupallinen ala). Monesti vielä opettajakin otti osaa arvontaan ... ongelma tuli siinä että kun se pullo olisi pitänyt hakea niin voittajalla ei ollut välttämättä tarpeeksi ikää.

Ei nykyisessä eikä yhdessäkään entisessä. Olen työskennellyt yliopistolla, valtion virastossa, sosiaali- ja terveysalan järjestössä sekä kunnalla päivähoidossa ja koulussa.

Yhteistyössä