M
miten on
Vieras
Paljon olen lukenut, että neuvolatädillä käydessä tämä hoitaja on katsonut loppuraskaudessa kohdunsuun tilannetta. Onko se kuinka normaalia? Meidän neuvolassa kun ei ole kertaakaan katsonut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Oli tosi kätevää,ei tarvinnut miettiä aina tekeekö supistukset jotain kohdunsuulle vaan pystyi kotona sen tsekkaamaan!!
Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Oli tosi kätevää,ei tarvinnut miettiä aina tekeekö supistukset jotain kohdunsuulle vaan pystyi kotona sen tsekkaamaan!!
Suosittelen.
![]()
Oikeesti?!
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Suosittelen.
![]()
Oikeesti?!
Mitäsiinä on ???
Ja joo, oikeesti.
:|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Suosittelen.
![]()
Oikeesti?!
Mitäsiinä on ???
Ja joo, oikeesti.
Eikö se oo aika riskiä alkaa itse sitä ronkkimaan, jos ei varmuudella tiedä mitä tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei katota.
Itte en rupeais itteäni sorkkimaan raskaana ollessa, kynsien, hyvinkin kuurattujen, alla menee vaikka mitä pöpöjä.
Ja kotona, kaivelemassa itseään, kumihanskat kädessä, ei kiitos.
Kyllä se luonto sitte keksii tavan, että uskoo, että nyt on mentävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei katota.
Itte en rupeais itteäni sorkkimaan raskaana ollessa, kynsien, hyvinkin kuurattujen, alla menee vaikka mitä pöpöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei katota.
MIes ei siis koske suhun "sillätavoin"??
Menee pöpöjä....![]()
vai?
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:No,mä tiesin kyllä mitä tein.
Mä en vaan tajua miks naiset vierastaa omaa alapäätään...
Eikä sitä ronkkia tarvikaan.Ihan kokeilla vaan.Onhan se sallittua esim seksia harrastaa,sormeilua tms....
Miten sitten ei itse vois kokeilla,toki puhtain käsin kohdunsuuta,tai mies??
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä ei katottu,mutta opettelin itse ja miehellekin opetin.
Suosittelen.
![]()
Oikeesti?!
Mitäsiinä on ???
Ja joo, oikeesti.
Eikö se oo aika riskiä alkaa itse sitä ronkkimaan, jos ei varmuudella tiedä mitä tekee?
No,mä tiesin kyllä mitä tein.
Mä en vaan tajua miks naiset vierastaa omaa alapäätään...
Eikä sitä ronkkia tarvikaan.Ihan kokeilla vaan.Onhan se sallittua esim seksia harrastaa,sormeilua tms....
Miten sitten ei itse vois kokeilla,toki puhtain käsin kohdunsuuta,tai mies??
Alkuperäinen kirjoittaja höpsäntää:ja mitäänhän ei voi osata, jos ei ole siihen kouluja käynyt? Mun mielestä se ja sama ronkkiiko kohdusuuta miehen elin vai puhtaat sormet...