Kuinka monen mies on sitä mieltä, että äidin tekemä pulla on parasta?

  • Viestiketjun aloittaja "syö"
  • Ensimmäinen viesti
"syö"
Mielenkiinnolla odotan, että paljonko näitä parhaita leipureita löytyy... Taitaa olla enemmän mielikuva ja tottumus kysymys, kuin todellinen taito.


Mieheni on sitä mieltä, että jopa pullan tuoksu on parempi, kun äitinsä sitä leipoo...
 
Zöe
Mies tykkää mun pullista enemmän. Tosin ei ikinä syö kuin yhden pullan tuoreeltaan maidon kanssa. On tehnyt näin lapsesta asti. Anopin sämpylät kyllä olis hyviä jos joskus viittis niitä leipoa!
 
Anoppini leipoo paremmat pitonäkit ja sämpylät - hei ja olen samaa mieltä. Tosin me opettelemme ahkerasti tämän jalon taidon siirtämistä minulle, ennenkuin anoppi heittää veivinsä.

Mutta pulla, hmm. Mä taidan tehdä parhaan pullan (mutta muutamaa fibaa ei lasketa tähän).

Miksi joku muu ei voisi tehdä jotain paremmin kuin minä?
 
"mievaan"
[QUOTE="joo";23243792]Mun mies, mut mä oon kyllä samaa mieltä sen kans. Anopin pullissa on joku juju :p[/QUOTE]

Sama juttu täällä. Me molemmat vannotaan anopin pullien nimeen.
 
"vieras"
Mun mies ei tykkää pullasta ollenkaan :D Äitinsäkään ei kuulemma koskaan leiponut pullaa kun ei heillä miehet syöny sitä. Muut leipomukset kyllä maistuu, ja ovat mun tekemänä tietenkin parempia kun äitinsä :)
 
"vieras"
Ei mies kaipaile mitään äitinsä leipomuksia tai ruokia. Anoppi ei ole mikään keittiöihme :D

Esikoisen mielestä anoppi tekee hyvää lasagnea, itse ei sitä juurikaan laiteta, kun hän on ainoa, joka siitä pitää.
 
Mun miehen mielestä anoppinsa tekemä pulla on parempaa. Oman äitinsä tekemistä ei muista enää miltä maistuu (äitinsä kuollut kun mies oli pieni) ja itse en tosiaan osaa pullaa leipoa. Omastakin mielestä äitini pullat on parasta (kuten moni muukin ruoka).
 

Yhteistyössä