Kuinka monen mies on ihana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka monen mies tuo joskus aamupalaa sänkyyn?
Tuo ruusuja/kukkia?

Entä muita ihania juttuja?

Ja kuinka usein?

Mun mies ei ole ikinä tuonut aamupalaa sänkyyn... eikä myöskään tuonut kukkia =(

Kuinkahan moni naisista vie itse miehelle aamupalan sänkyyn tai ostaa kukkia???Tai tekee muita ihania juttuja???

Ehkä liian usein odotetaan miehen tekevän kaikkea ihanaa, eikä muisteta, että itsekin voisi yllättää miestä monin eri tavoin.

Mun mies on aivan järjettömän ihana vaikka ei teekään noita ylläolevi kliseemäisiä juttuja. En edes odota niitä. Mun mies huomioi mua niin monella tavalla normaalissa arjessa. Ja ennenkaikkea rakastan häntä suunnattomasti siitä että hän päivittäin, kaiken lomassa jaksaa silittää ja muiskauttaa pusun, kutsuu minua rakaakseen, kertoo kuinka tärkeä hänelle olen.

Mun mies on ehkä kahdesti tuonut kahvit sänkyyn ja tuonut kukkia. Tykkään kyllä paljon mielummin juoda aamukahvit pöydän ääressä, joten en niitä kahveja sänkyyn haluakkaan. Kukat on muuten ihan kivoja, mutta olen aika laiska hoitamaan niitä, joten kuolevat äkkiä.
Ihana se on kyllä. Mies auttelee minua arkisissa asioissa, esim. eilen illalla kävi kellarista etsimässä minun todistukset, joita tarvitsin, ettei minun tartte mennä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kuinkahan moni naisista vie itse miehelle aamupalan sänkyyn tai ostaa kukkia???Tai tekee muita ihania juttuja???

Ehkä liian usein odotetaan miehen tekevän kaikkea ihanaa, eikä muisteta, että itsekin voisi yllättää miestä monin eri tavoin.

nooh, kukkia ei ehkä oo miehelle tarkoitettu annettavaksi, ainaskaan meillä, olis hieman outoa ja sänkyyn aamupalaa, jaa en oo tullu huomanneeksi MUTTA olen tehnyt monta lahjaa miehelle, vaikkei olis synttärit tai mitkään, tein paidan jossa luki ihana teksti, tein sellainen puu jutun jossa luki minä rakastan sinua, ja oon ostanut suklaata jossa oli nättejä tekstejä ja mies on..ööh, tuonut kerran kukkia..siinäpä se.

:wave: Minä, tosin kukkia en osta, mutta vien aamupalaa sänkyyn, hemmottelen hyvällä ruualla, järkkäilen pikku ylläreitä jne... :)

Mies ei harrasta tollasta paapomista, mut vie mut ulos syömään jne.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastan rakastan rakastan:
Mun mies on aivan järjettömän ihana vaikka ei teekään noita ylläolevi kliseemäisiä juttuja. En edes odota niitä. Mun mies huomioi mua niin monella tavalla normaalissa arjessa. Ja ennenkaikkea rakastan häntä suunnattomasti siitä että hän päivittäin, kaiken lomassa jaksaa silittää ja muiskauttaa pusun, kutsuu minua rakaakseen, kertoo kuinka tärkeä hänelle olen.

Joo, nä tätä mäki kaipaisin...... Asumuseroa tässä mietin.... Ja mietin että oonko tyhmä että haluan eron siksi, että mies ei huomoi mua. Ja hoidan vauvan, kodin ja ruuan ja apua ei tule. Rupeen vaan olemaan niiiiin loppu. Joskus olis kiva nukkua edes yksi yö putkeen. Taikka olla vaikka puol päivää ja tehdä omia juttuja. Tai edes se puoli päivää tehdä vaan kotitöitä, että mies hoitais sillä aikaa vauvan. Mutta ei....

Mun mies :heart:
Tuo aamukahvin sillointällöin sänkyyn (en syö aamulla), tuo kukkia lähinnä merkkipäivinä. On muutenkin huomaavainen ja hellä. Saan hierontaa, silityksiä, runoja ja vaikka mitä! :D

Ja muistan ite myös miestäni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

nooh, kukkia ei ehkä oo miehelle tarkoitettu annettavaksi, ainaskaan meillä, olis hieman outoa ja sänkyyn aamupalaa, jaa en oo tullu huomanneeksi MUTTA olen tehnyt monta lahjaa miehelle, vaikkei olis synttärit tai mitkään, tein paidan jossa luki ihana teksti, tein sellainen puu jutun jossa luki minä rakastan sinua, ja oon ostanut suklaata jossa oli nättejä tekstejä ja mies on..ööh, tuonut kerran kukkia..siinäpä se.

Jospa se ei tykännyt niistä sun itse väkertämistä lahjoista? :D

mun mies on ihana!!! joskus saanut aamupalan ja harvoin kukkia mut se tekeekin joka päivä monia paljon ihanampia juttuja, sellaisia ihan arkipäivän ihanuuksia kuten kantaa vettä, sahaa puita ja rakentaa lammashakaa. ja parasta on et se on olemassa.

mies kyllä tuo kahvit sänkyyn ainakin kerran viikossa ja kukkia lähti heti ovelta hakemaan ystävänpäivänä, kun sanoin, että siskot oli saanut ruusuja tänään. Se vaan vähän on, kun monet muut asiat jää huomaamatta, vaikkei pahaa tarkoita..

Mies tuo kukkia noin 2 kertaa kuukaudessa. Aamupalan saan joskus sänkyyn ja hierontaa kynttilänvalossa on tarjolla melkein kerran viikossa. Viiniäkin tuo tykkää tuoda mulle vaikkei itse sitä niinkään juo.

Ja kyllä, hemmottelen itsekin miestäni aina välillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
No meillä ei ole sänkyä.. Kukkia saattaa tuoda lahjaksi, jos muistutan tarpeeksi monta kertaa. Mutta on se silti aivan ihana mies!! :heart:

Kuule pakko kysästä että missä te sitten oikein nukutte? :D Tai no jos on joku levitettävä sohva tai jotain mutta jos ei ?:)

minä en voi syödä heti herättyäni, en millään, joten ei kannata tuoda aamupalaa sänkyyn. Multa kuolee aina kaikki kukat, pelkkää rahantuhlausta.

Mutta kaikkea muuta kivaa ja ihanaa tekee, ottaa vaikka lapset mukaansa johonkin, käy tankaamassa ja pesemässä mun auton, ym romanttista :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastan rakastan rakastan:

Joo, nä tätä mäki kaipaisin...... Asumuseroa tässä mietin.... Ja mietin että oonko tyhmä että haluan eron siksi, että mies ei huomoi mua. Ja hoidan vauvan, kodin ja ruuan ja apua ei tule. Rupeen vaan olemaan niiiiin loppu. Joskus olis kiva nukkua edes yksi yö putkeen. Taikka olla vaikka puol päivää ja tehdä omia juttuja. Tai edes se puoli päivää tehdä vaan kotitöitä, että mies hoitais sillä aikaa vauvan. Mutta ei....

Oletko pystynyt puhumaan miehellesi siitä että koet olevasi yksin suhteessa et saa sitä huomiota jota kaipaisit?

Meillä tosiaan mies on erittäin vahvasti läsnä lasten arjessa. Kuopuksen ollessa vauva hän hoiti kaikki yösyötöt, itse oli todella huonossa kunnossa. Sain todella pahoja komplikaatioita hätäsektion jälkeen ja oli huonossa jamassa niin henkisesti kuin fyysisesti. Lääkkeiden vuoksi en saannut imettää ja siten tuo järjestely onnistuin loistavasti. Nämä on niitä arjen suuria asioita jotka saavat minut rakastumaan tuohon mieheen joka päivä uudestaan ja uudestaa. Hän yllättää minut vähän väliä juuri sillä huomioimisellaan. Itse koitan parhaani mukaan olla samanlainen hänelle. Kuunnella hänen tarpeitaan ja auttaa häntä taas siellä missä hän apua tarvii. Tuo huomioiminen puolin ja toisin ruokkii itse itseään.

Tsemppiä toivon sinulle, josko vauva-arki olisi vaan turruttanut teidät niin että ette kykene/jaksa näkemään kaikkea. Onko teillä mahista saada lasta hoitoon, että voisitte ottaa ihan kahdenkeskistä aikaa ja hemmotella toisianne?

Minun kultaseni keittää joka aamu kaffet, antaa mun nukkua pitempään aina ku haluan ja muita pikkujuttuja...

Kukkia on tuonut mulle yhden kerran, synttäreideni kunniaksi vei mut rantsuun makkaranpaistoon :D

Tommosia ihania äijä-eleitä, jotka kyl pitää tän kissan kehräämässä :heart:

No jos nuo ovat ihuuden edellytyksiä niin... :snotty: Saan kukkia ehkä kerran vuodessa (tai harvemmin), yleensä ihan kummallisena päivänä joka ei siis ole merkkipäivä tms. Aamupalan saan sänkyyn kerran vuodessa äitienpäivänä. Silloinkin olen yleensä tehnyt edellisenä iltana hieman valmisteluja jääkaappiin! :xmas:

Mutta mun mies on ihana, koska hän sanoo mitä ajattelee eikä ole mitään mistä hänelle ei voi puhua. Hän jakaa kotihommia kanssani ja kysyy aina silloin tällöin arjen keskelläkin onko jotain mitä minä tarvitsen. Haleja ja pusuja saan päivittäin. Ja nyt kun harjoitusta on jo takana useampi vuosi on tuo ukko alkanut muistamaan jo mun syntymäpäivänikin ilman vihjailuja! :laugh:

Yhteistyössä