Kuinka monen mielestä 12v..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";23682767]Meillä täytti just 13v ja fyysisesti on jo nuori mies.
Hilkkua vajaa 180cm pitkä.
Mutta kuitenkin on vielä lapsi.
Kaipaa huomiota ja hellyyttä hänkin <3.[/QUOTE]

kaikkihan me kaipaamme huomiota ja hellyyttä :) kyllä pikkupoika on sellanen alle 10v..

En mä nyt enää pikkupojaksi sanoisi... Tuo Iltalehden otsikko sai mut luulemaan, että kyseessä on reilusti alle 12-vuotias, korkeintaan eka-tokaluokkainen. Lapsi tuonikäinen on edelleen, mutta ei mikään "pikkupoika".

Uskon että viittaat juuri siihen palouutiseen.

Ajattelin sen kohdalla itse ihan samaa. En koe 12-vuotiasta enää minään pikkupoikana, vaan varhaismurrosikäisenä riiviönä, joka haluaa kokeilla kaikkea mieleen juolahtavaa, vaan ei lainkaan ymmärrä tekojensa seurauksia.

Tuo tapaushan tapahtui Seinäjoella, jos en väärin muista. Siitä tuli mieleeni luokkakaverini ala-asteella, eräät kaksospojat, jotka tulevat mulle edelleen mieleen yhdestä duudsonista. Etelä-pohjalainen nimi näillä kaksosillakin oli. Ja kun he olivat n. 10-11-vuotiaita kuulin heidän polttaneen joskus nuorempana ladon. En kyllä todellakaan pitänyt heitä minään pikkupoikina 10-vuotiainakaan. Mokomia riiviöitä olivat.

Kyllä se 12-vuotias on vielä pikkupoika, yleensä. Ainakin omani olleet. Toki ihan ajallaan heillä murrosikä alkanut ja nyt nuorin 16vee on jo nuorukainen.
Tytär nyt oli vähän muuta 12veenä, menkatkin jo vuoden, pikkutyttö kuitenkin. Tosin parin vuoden päästä alkoi jo poikakavereita pörräillä ja kylässä.

Yhteistyössä