V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa, kerro vielä miten ja missä kohtaa olen niin tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko Lisänimetön on häpäisemässä sotiemme Sankareita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jaa, kerro vielä miten ja missä kohtaa olen niin tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko Lisänimetön on häpäisemässä sotiemme Sankareita?![]()
![]()
Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On helpompi sanoa missä et niin tekisi!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jaa, kerro vielä miten ja missä kohtaa olen niin tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko Lisänimetön on häpäisemässä sotiemme Sankareita?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On helpompi sanoa missä et niin tekisi!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jaa, kerro vielä miten ja missä kohtaa olen niin tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko Lisänimetön on häpäisemässä sotiemme Sankareita?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Mitä olen vääristellyt? Häh. Mikä on mun tarkoitusperä? Voin vastata: avoimmuus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vääristelet historiaa omien tarkoitusperiesi saavuttamiseksi!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On helpompi sanoa missä et niin tekisi!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jaa, kerro vielä miten ja missä kohtaa olen niin tehnyt??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko Lisänimetön on häpäisemässä sotiemme Sankareita?![]()
![]()
Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Haista paska.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tampereen työväenopistossa punaisen Suomen historiaa olet korkeintaan opiskellut. Muutenkin juttusi ovat amistasoisia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Haista paska.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tampereen työväenopistossa punaisen Suomen historiaa olet korkeintaan opiskellut. Muutenkin juttusi ovat amistasoisia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kohta menee herneet mun nenään. SÄ et tiedä paljonko mä tiedän asiasta, mitä olen esimerkiksi opiskellut. Mutta voin kertoa että SUOMEN HISTORIA ON prkl ollut mulla pitkä sivuaine yliopistossa. Tiedän varmasti aika lailla enemmän kuin 99% tässä kirjoittaneista ja tieteellisen tutkimuksen perusteetkin sattuu olemaan hallussa. Kerrohan itse oma taustasi - no joo, sä oot tietysti Matti Klinge :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Älä Lilli puhu asiasta, mistä et mitään tiedä. Kysele ja kuuntele ennemmmin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai kun puhun sotahistorian tutkimuksesta, niin pilkkaan veteraaneja?? Prkl teidän kanssanne!
Turussako opiskelit? Ajattelin, kun aiemmin viittasit erääseen turkulaiseen kielitieteilijään.
Pitäisikö lähteä samalle linjalle ja todeta, että prkl on tullut yliopiston käytäviä laahustettua 99% varmuudella kauemmmin, kuin SINÄ!
No mä uskoisin sen. En ole opiskellut Turussa. Kaisa Häkkisen kirja oli mulla pääsykoekirjana aikanaan. Kyseenalaistan sen, että kehtaat sanoa, etten tiedä asiasta mitään - ja ilmeisesti sillä perusteella, ettet pidä tyylistäni tai mielipiteistäni.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Turussako opiskelit? Ajattelin, kun aiemmin viittasit erääseen turkulaiseen kielitieteilijään.
Pitäisikö lähteä samalle linjalle ja todeta, että prkl on tullut yliopiston käytäviä laahustettua 99% varmuudella kauemmmin, kuin SINÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:-- Lilii, älä välitä moisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No mä uskoisin sen. En ole opiskellut Turussa. Kaisa Häkkisen kirja oli mulla pääsykoekirjana aikanaan. Kyseenalaistan sen, että kehtaat sanoa, etten tiedä asiasta mitään - ja ilmeisesti sillä perusteella, ettet pidä tyylistäni tai mielipiteistäni.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Turussako opiskelit? Ajattelin, kun aiemmin viittasit erääseen turkulaiseen kielitieteilijään.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:En todellakaan pidä siitä tyylistä, jossa pilkataa toisten teoksia pelkästään sillä perusteella, että ollaan luettu abstrakti tai kustantajan esittelu.
Vastustan myös sitä, että omasta mielipiteestä pidetään kiinni, vaikka faktat olisi selvästi tarjolla. Muistan, että englantilaista filologiaa lukiakseen oli tentittävä Häkkisen kielitieteiden perusteet. Kai se on ollut pääsykokeissa muuallakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:-- Lilii, älä välitä moisesta.
Kiitos. Onneksi en ole täällä itseäni paljastanut, kyllä tuntuisi todella surkealta. :/
Mutta nyt nimimerkkini ottaa kaiken vastaan ja minä oikeana henkilönä säästyn kaikelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja storm:meidän pappa on ollut. en tiedä mikä sota, olisiko ollut jatkosota mutta viisi vuotta on sodassa ollut.
Se taisi tulla ihan sydämestä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Haista paska"
Kumpi haistattelee: oikea minä vai nimimerkki?